ساخت فیلم Scary Stories To Tell in the Dark به زودی آغاز می‌شود

23 August 2018 - 22:42

خود را برای رویارویی با کابوس‌های کودکی خود آماده کنید چراکه گیلرمو دل تورو (Guillermo del Toro) کارگردان برنده‌ی جایزه‌ی اسکار از طریق اکانت رسمی خود در توییتر تأیید کرده که ساخت فیلم Scary Stories To Tell in the Dark «داستان‌هایی ترسناک برای گفتن در تاریکی» در روزهای آینده در شهر تورنتو آغاز خواهد شد. هنوز تاریخی رسمی برای اکران این فیلم مشخص نشده است اما احتمالا این اثر ترسناک در سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

فیلم «داستان‌هایی ترسناک برای گفتن در تاریکی» داستان گروهی از نوجوانان را روایت می‌کند که باید معمای اسرارآمیز پیرامون مرگ‌های ناگهانی و هولناک در شهر کوچک‌شان را حل کنند. استیو برنترام (Steve Berntram)، رئیس کمپانی eOne گفته که این فیلم، اثر بسیار جذابی است و بینندگان را در سراسر جهان به هیجان خواهد آورد.

کارگردانی این فیلم بر عهده‌ی آندره اوردال (Andre Ovredal) است و دنیل و کوین هِیگمن (Daniel and Kevin Hageman)، فیلمنامه‌ی آن را خواهند نوشت. زمانی قرار بود که خود دل تورو این فیلم را کارگردانی کند اما او اخیرا تصمیم گرفت که فقط به عنوان تهیه‌کننده در این پروژه فعالیت کند.

منبع:Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.