کایل سکر به فصل پنجم The Flash اضافه شد

24 August 2018 - 09:00

با توجه به گزارشات خبرگزاری مجله «اینترتینمنت ویکلی» (Entertainment Weekly)، «کایل سکر» (Kyle Secor) که در فیلم The Purge: Election Year «پاکسازی: سال انتخابات» حضور داشته، به جمع بازیگران فصل پنجم سریال The Flash «فلش» اضافه شده است. او قرار است نقش دکتر «توماس اسنو»، پدر شخصیت «کیتلن اسنو» که همه فکر می‌کردند از دنیا رفته را بازی کند . در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

شخصیت دکتر اسنو به عنوان یک دانشمند تکوینی بسیار باهوش توصیف شده که چندین دهه از او هیچ خبری نبوده است. زمانی که دکتر اسنو به شهر «سنترال سیتی» بازمی‌گردد، تمام تلاشش را می‌کند تا زمان از دست‌رفته با کیتلن را جبران کند. البته او راز بزرگی هم با خود داشته که آن را از دخترش مخفی نگه می‌دارد.

در فصل قبلی، کیتلن بعد از مبارزه با «متفکر» (Thinker) قدرت‌های خود را از دست داده و در فصل پنجم مادر او، یعنی دکتر «کارلا تن‌هاوزر» با هنرنمایی «سوسن والترز» (Susan Walters)، به او برای وضعیتی که دارد کمک خواهد کرد.

کایل کاسر قرار است بازیگران دیگری از جمله «گرانت گاستین» (Grant Gustin) در نقش بری الن/فلش؛ «دانیل پانابیکر» (Danielle Panabaker) در نقش کیتلن اینو؛ «کندیس پتن» (Candice Patton) در نقش آیریس وست؛ «کارلوس والدس» (Carlos Valdes) در نقش سیسکو رامون؛ «هارتلی ساویر» (Hartley Sawyer) در نقش رالف دیبنی؛ «جسیکا پارکر کندی» (Jessica Parker Kennedy) در نقش نورا وست-الن؛ «دانیله نیکولت» (Danielle Nicolet) در نقش سیسیل هورتون؛ «تام کاوانا» (Tom Cavanagh) در نقش دکتر هریسون ولز؛ و «جسی ال. مارتین» (Jesse L. Martin) در نقش کارآگاه جو وست را در سریال فلش همراهی کند. علاوه بر این، «کریس کلاین» (Chris Klein) و «کایانا مادیرا» (Kiana Madeira) هم در فصل پنجم حضور خواهند داشت.

این سریال براساس کمیک‌های کمپانی «دی‌سی» (DC) و توسط استودیوهای «Bonanza Productions»، «Berlanti Productions» و «Warner Bros. Television» ساخته شده است. «گرگ برلانتی» (Greg Berlanti)، «سارا شکتر» (Sarah Schechter) و «تاد هلبینگ» (Todd Helbing) هم در نقش تهیه‌کنندگان اجرایی سریال فعالیت می‌کنند.

فصل پنجم فلش قرار است از تاریخ ۹ اکتبر (۱۷ مهر) شروع به پخش کند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.