پوستر جدید فیلم Suspiria شخصیت هولر را نشان می‌دهد

24 August 2018 - 09:30

Amazon Studios یک پوستر جدید از فیلم بازسازی شده فیلم Suspiria را منتشر کرد. این پوستر، بازیگر هلندی رنه سوئنتیجک «Renée Soutendijk» را در نقش خانم هولر «Huller» نشان می‌دهد. انتظار می‌رود که تریلر این فیلم در هفته‌ی دیگر منتشر شود؛ همچنین شما می‌توانید پوستر منتشر شده را در پایین مشاهده کنید. با سینماگیمفا همراه باشید.

در فیلم، تاریکی مرکز دنیا است و می‌خواهد گروهی را که شامل یک کارگردان هنری، یک رقاص جوان و یک روانی است را ببلعد. بعضی‌ها در این کابوس غرق می‌شوند و بعضی‌ها بالاخره بیدار خواهند شد.

بازیگران شامل تیلدا سوینتون «Tilda Swinton»، داکوتا جانسون «Dakota Johnson»، کلویی گریس مورتس «Chloë Grace Moretz»، میا گوت «Mia Goth» و جسیکا هارپر «Jessica Harper» از فیلم اصلی Suspiria می‌شوند.

کارگردان فیلم Call Me by Your Name «مرا با اسم خودت صدا بزن»، لوکا گواداگینو «Luca Guadagnino» برای ساخت بازسازی از فیلم کلاسیک ساخته داریو آرجنتو «Dario Argento» در سال ۱۹۷۷، دوباره به پشت دوربین می‌رود. این فیلم وحشناک در هفتاد و پنجمین فستیوال فیلم ونیز پخش خواهد شد.

قبلاً گذارش شده بود که تیلدا سوینتون دو نقش را در فیلم بر عهده خواهد داشت، که یکی از آن‌ها نقش یک روانپزشک آلمانی در زندگی واقعی که اولین حضورش درون فیلم است. اما لوکا گواداگینو در فوریه به یاهو گفته بود که او توسط ابارسدورف «Ebersdorf» به تصویر کشده می‌شود. آهنگ‌ساز فیلم نیز، تام یورک «Thom Yorke» افسانه‌ای از گروه رادیوهد «Radiohead» است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.