نیکول کیدمن یک سریال تلوزیونی برای کتابی از سسیلیا آهرن خواهد ساخت

24 August 2018 - 10:00

ددلاین گزارش می‌دهد که در آینده سریالی از روی مجموعه داستان‌های کوتاه سیسیلیا آهرن «Cecelia Ahern» به نام Love Rosie ساخته خواهد شد. نیکول کیدمن «Nicole Kidman» با برونا پاپاندریا «Bruna Papandrea» برای تهیه داستان‌ها و با ترزا پارک «Theresa Park» برای تهیه کنندگی همکاری خواهد کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

در حال حاضر قرار است که این سریال بدون نام در ۳۰ قسمت ساخته شود و هر قسمت هم یک داستان را برای مخاطب تداعی کند. هر قسمت داستان زنی را روایت می‌کند که به دنبال تغییری پوچ و بی‌هدف در زندگی خودش است. کتاب Love Rosie در نوامبر «آذر» امسال از انتشارات UK through Harper در انگلستان منتشر می‌شود و در سال ۲۰۱۹ از انتشارات Grand Central در ایالات متحده منتشر خواهد شد.

سازندگان آثاری همچون سریال GLOW «گلو»، لیز فلاهیو «Liz Flahive» و کارلی منچ «Carly Mensch» به عنوان شورانرها انتخاب شده‌اند. آهرن گرین لایت «Ahern Greenlight» از Go Production Label این سریال را تولید خواهد کرد و پری ساری «Per Saari»، استیو هوتنسکی «Steve Hutensky»، نیکول کیدمن و برونا پاپاندریا تهیه کنندگان اجرایی خواهند بود.

کیدمن درحال حاظر درگیر پروژه‌هایی مانند فصل دوم سریال Big Little Lies است و همچنین ستاره‌ی این سریال و یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی آن است. همچنین او را در آینده در فیلم‌هایی نظیر Boy Erased «پسر حذف شده»، Aquaman «آکوامن» و Destroyer «تخریب‌گر» خواهیم دید. اما تمام این فیلم‌ها برای پخش در اواخر امسال برنامه ریزی شده‌اند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.