اچ‌بی‌او اقتباسی از رمان Mrs. Fletcher را با حضور کاترین هان می‌سازد

24 August 2018 - 11:00

بعد از گذشت چند ماه از ساخت یک قسمت آزمایشی، حال شبکه «اچ‌بی‌او» (HBO) تصمیم نهایی خود را گرفته و قصد دارد سریالی اقتباسی براساس رمان پرفروش Mrs. Fletcher «خانوم فلچر» به قلم «تام پروتا» (Tom Perrotta) بسازد و «کارتین هان» (Kathryn Hahn) هم در آن به ایفای نقش بپردازد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال «خانوم فلچر» داستان یک مادر افسرده به نام «ایو» (با بازی هان) و پسر دانشجوی او را راویت می‌کند. ایو سعی دارد زندگی تازه و عاشقانه‌ای را برای خود رقم بزند و در طول این تجربه جدید، پی می‌برد که دنیای‌اش پر از اتفاقات و احتمالات عاشقانه و غیرمنتظره است. این سریال، نمایشی از تاثیر اینترنت و صفحات مجازی بر روی روابط را به تصویر خواهد کشید. رمان «خانوم فلچر» مسائلی چون هویت هر فرد، وظایف پدر و مادرها و همچنین اشتباهاتی که هر شخص، زمانی که دیگر نداند کیست و به کجا تعلق دارد، انجام می‌دهد را زیر ذره‌بین گرفته و بررسی می‌کند.

تام پروتا، که پیش از این برای اقتباس رمان دیگرش، یعنی The Leftovers «بازماندگان» با اچ‌بی‌او همکاری داشته، وظیفه‌ی نوشتن فیلم‌نامه‌ی قسمت اول این اثر جدید را هم برعهده دارد و علاوه بر این به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در کنار «جسی کلین» (Jessi Klein)، «سارا کاندون» (Sarah Condon) و «نیکول هولفسنر» (Nicole Holofcener) حضور خواهد داشت. هولفسنر همچنین قرار است این قسمت را کارگردانی هم کند.

کاترین هان که برای حضورش در Transparent «شفاف» موفق به نامزدی برای دریافت جایزه امی شده و اخیرا در مجموعه فیلم‌های Bad Moms «مادرهای بد» هم حضور داشته، قرار است در سریال خانوم فلچر، بازیگرانی از جمله «جکسون وایت» (Jackson White)، «کیسی ویلسون» (Casey Wilson)، «اوون تیگ» (Owen Teague) و «جن ریچاردز» (Jen Richards) را همراهی کند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.