برندن فریزر صداپیشگی شخصیت روبات‌من را در سریال Doom Patrol برعهده خواهد داشت

24 August 2018 - 12:00

با توجه به گزارشات خبرگزاری «ددلاین» (Deadline)، «برندن فریزر» (Brendan Fraser) که با آثاری نظیر انیمیشن The Nut Job «عملیات آجیلی» و مجموعه فیلم‌های The Mummy «مومیایی» شناخته می‌شود، برای صداپیشگی شخصیت «کلیف استیل» ملقب به «روبات‌من»، به پروژه‌ی جدید شبکه «دی‌سی یونیورس» (DC Universe) با نام «Doom Patrol» پیوسته است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

شخصیت کلیف استیل، در گذشته یک راننده مسابقه بوده که تصادفی شدید کرده و بدنش کاملا نابود شده است. پس از این حادثه، مغز او توسط دکتری مرموز به نام «نایلز کولدر» نجات‌ پیدا کرده و او اکنون در یک بدن روباتیک زندگی می‌کند.

برندن فریزر که اخیرا در فیلم The Secret of Karma «راز کارما» دیده شده، صداپیشگی روبات‌من را برعهده دارد و در صحنه‌های مربوط به گذشته، نقش کلیف استیل را بازی خواهد کرد. «رایلی شاناهان» (Riley Shanahan) هم قرار است در ظاهر روباتیک این شخصیت ظاهر شود و آن را به تصویر بکشد. علاوه بر این، به همراه فریزر بازیگر دیگری به نام «جویوان وید» (Joivan Wade) برای ایفای نقش «ویکتور استون» ملقب به «سایبورگ» به سریال اضافه شده است.

سریال «Doom Patrol» درباره‌ی گروهی از ابرقهرمانان به نام‌های «روبات‌من» (Robotman)، «نگاتیو من» (Negative Man)، «الاستی گرل» (Elasti-Girl)، و «کریزی جین» (Crazy Jane) به رهبری دانشمندی دیوانه به نام «نایلز کولدر» ملقب به «رئیس» (The Chief) است. اعضای این گروه هر کدام اتفاقات هولناکی برای‌شان افتاده که در پی آن به قدرت‌ و توانایی‌های ابرانسانی دست پیدا کرده‌اند‌ و همچنین با ظاهری زخم‌خورده و ترسناک رها شده‌اند. آن‌ها توسط رئیس کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا از زمین در برابر خطرات احتمالی محافظت کنند. داستان این موجودات عجیب‌وغریب که دنیا هیچ اهمیتی به‌شان نمی‌دهد، بعد از داستان سریال Titans «تایتان‌ها» روایت می‌شود و یک اسپین‌آف به حساب می‌آید. در این داستان، سایبورگ با ماموریتی به سراغ این شخصیت‌ها می‌رود که رد کردنش کار سختی است و آن‌ها مجبور هستند تا در آن شرکت کنند. در نتیجه‌ی این تصمیم، زندگی آن‌ها دیگر به حالت قبلی خود بازنمی‌گردد.

شخصیت‌های گروه دووم پاترول، در قسمت پنجم سریال تایتان‌ها رونمایی خواهند شد که بازیگرانی از جمله «برونو بایکیر» (Bruno Bichir)، «آوریل بالبی» (April Bowlby)، «جک مایکلز» (Jack Michaels) و «دواین مورفی» (Dwain Murphy) آن‌ها را ایفا خواهند کرد. فصل اول سریال دووم پاترول ۱۳ قسمت داشته و توسط «جرمی کارور» (Jeremy Carver)، که  Supernatural «فراطبیعی» را در کارنامه دارد، نوشته شده است و او همچنین وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی این پروژه را به همراه «گرگ برلانتی» (Greg Berlanti)، «جف جانز» (Geoff Johns)، و «سارا شکتر» (Sarah Schechter) برعهده دارد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.