نتفلیکس دنباله‌ی Death Note را خواهد ساخت

24 August 2018 - 16:00

خبرگزاری هالیوود ریپورتر (The Hollywood Reporter) بر روی فعالیت‌های شبکه‌ی نتفلیکس برای ساخت یک فیلم در کنار برنامه‌های تلویزیونی‌اش تمرکز  کرده است. این شبکه قرار است تا دنباله‌ی فیلم ترسناک و هیجان انگیزش در سال ۲۰۱۷ به نام Death Note «یادداشت مرگ» را بسازد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه‌ی مطلب با سینما گیمفا همراه باشید.

علی‌رغم اینکه منتقدین واکنش مثبتی به این فیلم نشان ندادند و در سایت روتن تومیتوز نیز ۴۰ درصد رتبه گرفت، تولید این فیلم با بودجه‌ی ۴۰ میلیون دلاری‌اش، به گفته‌ی تد ساراندوس (Ted Sarandos) یک موفقیت به حساب آمد. این گزارش اطلاعات بیشتری به ما نداد اما خاطرنشان کرد که گرگ روسو (Greg Russo) اکنون در حال نوشتن فیلمنامه‌ی دنباله‌ی آن است.

این دنباله توسط آدام وینگارد (Adam Wingard) کارگردان Blair Witch و Godzilla vs. Kong کارگردانی خواهد شد. ستارگان این فیلم شامل نات وولف (Nat Wolff) بازیگر Rosy، لکیث استنفیلد (Lakeith Stanfield) بازیگر Come Sunday، مارگارت کوآلی (Margaret Qualley) بازیگر The Leftovers، پاول ناکاچی (Paul Nakauchi) بازیگر Alpha and Omega در نقش واتاری (Watari)، شی ویقام (Shea Whigham) در نقش جیمز ترنر (James Turner) و ویلم دفو (Willem Dafoe) در نقش صدای ریوک (Ryuk) می‌شوند.

Death Note بر اساس داستانی از نویسندگان ژاپنی یعنی تاکشی اوباتا (Takeshi Obata) و تی‌سوگومی اوهبا (Tsugumi Ohba) ساخته می‌شود و داستان یک دانش‌آموز دبیرستانی را روایت می‌کند که به یک دفترچه یادداشت ماورالطبیعه رسیده است و می‌داند که در آن یک قدرت فوق‌العاده وجود دارد. اگر صاحب این دفترچه نام کسی را در آن بنویسد، آن شخص خواهد مرد.

Death Note توسط روی لی (Roy Lee)، تهیه کننده‌ی The Ring و The Departed، دن لین (Dan Lin) تهیه کننده‌ی The LEGO Movie و Sherlock Holmes، جیسون هافس (Jason Hoffs) تهیه کننده‌ی Edge of Tomorrow و ماسی اوکا (Masi Oka) تهیه کننده‌ی Heroes Reborn و Hawaii Five-O تهیه خواهد شد. تهیه کنندگان اجرایی نیز عبارتند از: میری یون (Miri Yoon)، جاناتان اریچ (Jonathan Eirich)، جان پاورز میدلتون (John Powers Middleton) و برندان فرگوسن (Brendan Ferguson).

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.