کریس کوپر در فیلم زندگی‌نامه‌ی فرد راجرز ایفای نقش خواهد کرد

24 August 2018 - 13:00

به گزارش خبرگزاری «ورایتی» (Variety)، «کریس کوپر» (Chris Cooper) که در فیلم The Town «شهر» حضور داشته، به لیست بازیگران پروژه‌ی You Are My Friend «تو دوست من هستی» اضافه شده است. این فیلم داستان دوستی واقعی میان «فرد راجرز» (Fred Rogers) و «تام جونود» (Tom Junod) را به تصویر خواهد کشید. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

داستان فیلم تو دوست من هستی، درباره‌ی تام جونود و قبول کردن نوشتن یک مقاله درباره‌ی فرد راجرز است. او در طول این پروژه دیدش نسبت به زندگی عوض شده و همین قضیه، هسته‌ی اصلی داستانی را شکل می‌دهد که از لحاظ محتوا و بارِ درام، می‌تواند با فیلم Saving Mr. Banks «نجات آقای بنکس» محسول سال ۲۰۱۳، رقابت کند.

فرد راجرز، ملقب به آقای راجرز، یک آموزگار و مجری مشهور به‌یادماندنی برنامه کودکان آمریکایی بود که در سال ۲۰۰۳ از دنیا رفت. عمده‌ی شهرت او بخاطر برنامه‌ای به نام Mister Rogers’ Neighborhood «محله‌ی آقای راجرز» بوده که به مدت ۳۳ سال، از سال ۱۹۶۸ تا ۲۰۰۱ پخش می‌شد.

فیلم‌نامه‌ی این اثر توسط «مایکا فیتزرمن-بلو» (Micah Fitzerman-Blue) و «نوآ هارپستر» (Noah Harpster) نوشته شده که آثاری نظیر Transparent «شفاف» و Beautiful Ruins «ویرانه‌های زیبا» را در کارنامه دارند. «مارک ترتل‌تاب» (Marc Turtletaub) و «پیتر ساراف» (Peter Saraf) به همراه «یوری هنلی» (Youree Henley) وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی را برعهده دارند. فیتزرمن-بلو و هارپستر همچنین در کنار «لی هولزر» (Leah Holzer) به عنوان تهیه‌کننده اجرایی هم حضور خواهند داشت.

کریس کوپر، که قرار است در پروژه‌ی Light On Broken Glass «نور بر روی شیشه‌های  شکسته»، «پاتریشیا کلارکسون» (Patricia Clarkson) را همراهی کند، در این پروژه نقش پدر تام جونود را بازی خواهد کرد. همچنین «تام هنکس» (Tom Hanks) در نقش فرد راجرز و «متیو ریس» (Matthew Rhys) هم در نقش تام جونود دیده خواهند شد.

فیلم تو دوست من هستی در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر ۹۸) به روی پرده‌ی سینماهای سراسر جهان خواهد رفت.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.