ترانه‌سرای فیلم دیو و دلبر نظر خود را در مورد اما واتسون می‌گوید

4 September 2016 - 22:34

تقریباً‌ همه برداشت خود را از شخصیت‌های کلاسیک دیزنی دارند و هرشخصی به گونه‌ای و تحت شرایط خاصی با آن‌ها ارتباط برقرار کرده است. این موضوع باعث می‌شود که خیلی سخت بتوان بازیگر دیگری را پیدا کرد که باری دیگر در تصور مخاطبان جای گیرد و به دل آن‌ها بنشیند. این مشکلی است که عوامل فیلم‌های سینمایی اقتباسی از این انیمیشن‌ها با آن سر و کله می‌زنند. بازیگر مجموعه هری پاتر اما واتسون (Emma Watson) قرار است این چالش را بپذیرد و نقش بل را در اقتباس سینمایی Beauty and the Beast «دیو و دلبر» به بهترین شکلی که می‌تواند اجرا کند. حال ترانه‌سرای این فیلم در جدیدترین صحبت خود اظهار داشته است که هیچ شخصی را نمی‌توانیم بهتر از اما واتسون برای این نقش پیدا کنیم! در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

توجه داشته باشید که الن منکن (Alan Menken) از عوامل انیمیشن اصلی در سال ۱۹۹۱ بود که در مورد اما واتسون می‌گوید:

او کارش درست است! شخص دیگری را نمی‌توانم برای این نقش تصور کنم. او [اما واتسون] دیگر در ذهن من بل واقعی است.

این گونه صحبت کردن ستایش بسیار بالایی برای اما واتسون است؛ آن هم از طرف شخصی که به جرات می‌توان گفت شخصیت بل را از همه بهتر و بیشتر می‌شناسد. الن منکن به مناسبت ۲۵ سالگی دیو و دلبر در مصاحبه‌ای با انترتینمنت ویکلی از بازیگران این فیلم حمایت کرد و این نظر را در مورد شخص اما واتسون داد. او به وضوح گفت که هم‌اکنون کسی را بهتر از واتسون نمی‌تواند برای این نقش تصور کند. البته باید گفت که اما واتسون همه مسئولیت این فیلم را به تنهایی به دوش نخواهد کشید و در کنار او بازیگران بااستعداد و معروفی چون ایوان مک‌گرگور (Ewan McGregor)، این مکلن (Ian McKellen)، لوک ایوانز (Luke Evans) و اما تامسون (Emma Thompson) به کیفیت فیلم یاری می‌رسانند. به سختی می‌توان تیمی از بازیگران با این استعداد و توانایی در کنار هم جمع کرد.

ایفای نقش به عنوان این شخصیت‌ها و قهرمانان به یاد ماندنی در سال‌های اخیر کار دشوار و پر فراز و نشیبی بوده‌ است. مثلاً مریل استریپ (Meryl Streep) نقش ساحره را به خوبی در فیلم Into the Woods «به سوی جنگل‌ها» بازی کرد اما از طرفی کریستین استوارت (Kristen Stewart) نتوانست به خوبی از پس نقش‌آفرینی شخصیت سفیدبرفی در فیلم‌ Snow White and the Huntsman برآید. اما واتسون بارها خود را به عنوان بازیگری بااستعداد ثابت کرده و تجربه‌های او در قلمرو فیلم‌ها و داستان‌های فانتزی مثال‌زدنی است. پس ما هم مانند الن منکن از تصمیم کارگردان فیلم آقای بیل کاندن (Bill Condon) حمایت می‌کنیم.

در آینده با سینماگیمفا برای پوشش جدیدترین اخبار و مقالات و ویدیوهای منتشر شده از فیلم جدید Beauty and the Beast همراه باشید.

منبع: Cinemablend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    نمى دونم چرا از این بشر خوشم نمى یاد. نه زمان هرى پاتر نه الان. امیدوارم تو این فیلم موفق باشه ولى بازیگر بهتر ازش خیلى هست. این جمله هم بیشتر حرفه اى بودن منکن هست که مى گه موقع نوشتن دیگه براى من شخص دیگه اى وجود نداره و فقط همین شخصیت هست نه اینکه رسماً بهترین بازیگر ممکنه. البته شاید هم چون خوشم ومى یاد ازش این برداشت رو دارم?