Legendary حقوق رمان گرافیکی My Boyfriend is a Bear را به دست آورد

24 August 2018 - 17:42

Variety گزارش کرد که Legendary entertainment موفق شد که حقوق جهانی نویسنده‌ی فیلم Ralph Breaks the Internet «رالف اینترنت را خراب میکند» یعنی پاملا ریبون «Pamela Ribon» و رمان My Boyfriend is a Bear «دوست پسر من یک خرس است» از کت فاریس را بدست آورند. با سینماگیمفا همراه باشید.

My Boyfriend is a Bear داستان یک دختر به نام نورا «Nora» را روایت می‌کند که به خاطر سلسله دوست پسرهای وحشتناکی که داشته است از عشق تجربیات بدی دارد. یک روز وقتی نورا درحال پیاده‌روی بود، به یک خرس سیاه آمریکایی سنگین وزن برخورد می‌کند و عشق واقعی را درون چهره او که متین و شیرین است، می‌بیند. طولی نمی‌کشد که نورا و خرس متوجه می‌شوند، همسایه‌هایشان نیاز به خواب زمستانی دارند و این موضوع باعث می‌شود که رابطه آن‌ها وارد بخش چالشی خودش شود. این رمان اخیرا توسط Oni Press منتشر شده است.

این رمان توسط ریبون نوشته شده و فریس کار طراحی‌ آن را انجام داده است. ریبون همینطور فیلم نامه My boyfriend is a bear که اقتباسی از این رمان است را می‌نویسد و خودش هم تهیه‌کنندگی آن را برعهده می‌گیرد. Legendary Entertainment این فیلم را تولید خواهد کرد. الکس هرزبرگ «Alex Hertzberg»، جویی نوزمک «Joe Nozemack»، جیمز لوکاس جونز «James Lucas Jones» و چارلی چو «Charlie Chu» از Oni Entertainment تهیه‌کنندگان فیلم هستند.

Ralph Breaks the Internet که دنباله‌ی Wreck-It Ralph است، در نوامبر «آذر» سال ۲۰۱۸ بر روی پرده‌های سینما می‌رود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.