پیوستن جین لوی به سریال What/If

24 August 2018 - 20:00

نت‌فلیکس اعلام کرد جین لوی (Jane Levy)، بازیگر سریال Castle Rock (کسل راک) به سریال اجتماعی و هیجان‌انگیز What/If پیوست تا در کنار رنه زلوگر (Renée Zellweger) در این پروژه به نقش‌آفرینی بپردازد. با سینماگیمفا همراه باشید.

سازنده این سریال مایک کلی (Mike Kelley) خواهد بود که پیش‌تر به سبب ساخت سریال Revenge (انتقام) شناخته شده است. What/If اثرات افراد قابل‌قبولی را که مرتکب اعمال ناخوشایند می‌شوند، بررسی می‌کند و زلوگر نقش آن (Anne) را در این مجموعه بازی خواهد کرد؛ زنی که هنوز داستانش مطرح نشده است. نت‌فلیکس درحال‌حاضر سفارش ساخت ۱۰ اپیزود ۶۰ دقیقه‌ای را برای فصل اول این سریال داده است. تهیه‌کنندگان اجرایی سریال عبارتند از: الکس گارتنر (Alex Gartner) و چارلز رووین (Charles Rovin)، رابرت زمکیس (Robert Zemeckis) و جک راپک (Jack Rapke)، ملیسا لوی (Melissa Loy) و مایک کلی.

نت‌فلیکس و کلی برنامه‌ای چند فصله برای سریال What/If دارند که در قالب یک آنتولوژی قرار می‌گیرد و هر فصل داستان‌های اخلاقی گوناگون با الهام از رویدادهای فرهنگی و نشان دادن قدرت تصمیم‌گیری و توانایی آن برای تغییرات بزرگ در زندگی را روایت می‌کند.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.