کارگردان Call Me by Your Name به فکر ساخت دنباله فیلم است

24 August 2018 - 19:30

به گزارش سایت خبری Playlist، مایکل استولبارگ (Michael Stuhlbarg) معتقد است احتمال ساخت دنباله‌ی فیلم تحسین‌ شده‌ و برنده اسکار، Call Me by Your Name (مرا با نامت صدا کن) بسیار زیاد است. برای خواندن جزییات پیرامون این خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این بازیگر در مصاحبه با Far Out اعلام داشت که کارگردان فیلم، لوکا گوادانینو (Luca Guadagnino) به فکر ساخت دنباله این فیلم ظرف چند سال آینده است تا وقایعی را که برای این شخصیت‌ها رخ می‌دهد و انتخاب‌هایی که می‌کنند و زندگی‌شان بعد از تابستانی که با هم بودند، به تصویر بکشد. بنظر می‌رسد او بسیار درباره این تصمیم جدی است.

البته گوادانینو در حال حاضر سخت مشغول کار روی بازسازی فیلم ترسناک ماورایی و ایتالیایی Suspiria با بازی داکوتا جانسون (Dakota Johnson) است. بنابراین، برنامه او برای این دنباله هرچه باشد، قطعا زمان‌بر است.

استولبارگ اشاره‌ای بر محوریت این دنباله داشت: قسمت‌هایی از کتاب هست که ما کار نکردیم.

او خود را خیلی مشتاق برای این دنباله نشان داد: خودم هم کنجکاوم بدانم این دنباله چطور می‌شود و برای هرگونه دنباله‌ای آماده‌ام. بازی در این فیلم تجربه خیلی خاصی برای همه ما بود. بنظرم این هم فیلم منحصر به فردی می‌شود اما بهرحال من که پایه‌ام.

آرمی همر (Armie Hammer)، تیموتی شالمی (Timothèe Chalamet) و مایکل استولبارگ بازیگران این فیلم به تهیه کنندگی پیتر اسپیرز (Peter Spears)، امیلی جورجز (Emilie Georges)، گوادانینو، جیمز آیوری (James Ivory)، مارکو مورابیتو (Marco Morabito)، هاوارد رزنمن (Haward Rosenman) و رودریگو تیکسیرا (Rodrigo Teixerira) هستند. نایما ابد (Naima Abed)، تام دالبی (Tom Dolby)، سوفی ماس (Sophie Mas)، لورنسو سنت‌آنا (Lourenco Sant’Anna)، درک سیموندز (Derek Simonds) و مارگارت بیلو (Margarethe Baillou) تهیه کنندگان اجرایی کار بودند. آهنگ‌های اورجینال فیلم را سوفان استیونز (Sufjan Stevens) نوشته و اجرا کرده بود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.