صحبت‌های نویسنده‌ی ددپول ۲ درباره‌ی حضور افتخاری مت دیمون در این فیلم

24 August 2018 - 20:30

با وجود لحظات جالب و ایستراگ‌های مختلف، از اشاره به «استن لی» (Stan Lee) گرفته تا خالق شخصیت‌های «ددپول» و «دومینو»، یکی از مهم‌ترین آن‌ها حضور افتخاری «مت دیمون» (Matt Damon)، بازیگر مجموعه فیلم‌های Jason Bourne «جیسون بورن»، به حساب می‌آید. پس از انتشار نسخه‌ی بلوری فیلم Deadpool 2 «ددپول ۲» و بخش‌های ویژه‌ی آن، اطلاعاتی درباره‌ی اتفاقات پشت‌پرده‌ی این حضور افتخاری به دست آمده که در ادامه می‌توانید آن‌ها را بخوانید. با سینماگیمفا همراه باشید.

ایده این حضور افتخاری زمانی به وجود آمد که «رت ریس» (Rhett Reese)، یکی از نویسندگان فیلم، درباره این شخصیت با «رایان رینولدز» (Ryan Reynolds) صحبت‌هایی داشت و سپس هردوی آن‌ها تصمیم گرفتند تا هرطور شده این شخصیت در فیلم قرار بگیرد. رینولدز و ریس در نهایت به این نتیجه رسیدند که باید از یک بازیگر برنده‌ی اسکار بهره ببرند تا این شخصیت را به تصویر بکشد. به همین دلیل رینولدز با دیمون، که از فیلم‌نامه خوشش هم آمده بود، تماس گرفت و این حضور افتخاری به حقیقت پیوست. ریس در این‌باره گفته:

«مت کاملا از این قضیه راضی بود، در نتیجه رایان فیلم‌نامه را برای او فرستاد. سپس مت با او تماس گرفت و گفت: “من پایه‌ام!”»

مت دیمون که به عنوان یک کارگر دهاتی چاق و بدترکیب در فیلم ظاهر شد، به خاطر لباس و گریمش اصلا توسط بقیه بازیگران و دست‌اندرکاران فیلم قابل شناسایی نبود و قطعا خیلی از مخاطبان فیلم هم متوجه حضور او در این نقش نشده بودند. دیمون حتی مونولاگش را هم حفظ کرده بود و باتوجه به صحبت‌های «پال ورنیک» (Paul Wernick)، یکی از دیگر از نویسنده‌ها، دیمون بعد از خواندن فیلم‌نامه به همان شخصیت تبدیل شده بود.

فیلم ددپول ۲، به کارگردانی «دیوید لیچ» (David Leitch) و هنرنمایی بازیگرانی از جمله «رایان رینولدز»، «جاش برولین» (Josh Brolin)، «زازی بیتس» (Zazie Beetz)، «جولیان دنیسون» (Julian Dennison)، «تی. جی. میلر» (T. J. Miller) و «کاران سونی» (Karan Soni) با وجود اینکه از نظر مخاطبان نسبت به فیلم اول ضعیف‌تر بود، اما همچنان توانست موفقیت‌آمیز عمل کند و با بودجه‌ی ۱۱۰ میلیون دلاری، فروشی معادل ۷۳۴ میلیون دلار داشته باشد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.