پوستر فیلم ROMA به کارگردانی آلفونسو کوارون منتشر شد

24 August 2018 - 21:00

نت‌فلیکس پوستری برای پروژه جدید کارگردان برنده اسکار، آلفونسو کوارون (Alfonso Cuarón) به نام ROMA (رم) منتشر کرده است. کوارون این فیلم را چهار سال پس از پروژه قبلیش یعنی Gravity (جاذبه) می‌سازد که جوایز فراوانی را از آکادمی اسکار نصیب عواملش از جمله خود کوارون برای کارگردانی آن فیلم نمود. در ادامه و همراه با سینماگیمفا می‌توانید این پوستر را تماشا کنید:

این فیلم یک سال آشفته از زندگی یک خانواده طبقه متوسط و ماجرای کشتار شماری از دانشجویان در سال ۱۹۷۱ توسط یک گروه شبه‌نظامی را روایت می‌کند. به طور مشخص‌تر اما ROMA (رم) تصویری واضح از نزاع‌های داخلی و سلسله‌‌مراتب اجتماعی در میان آشوب‌های سیاسی مکزیک ارائه می‌دهد که در آن کارگر جوانی به نام کلئو (Cleo) – با بازی یالیتزا آپاریسیو Yalitza Aparicio – از طبقه پایین جامعه و همکارش آدلا (Adela) – با بازی نانسی گارسیا Nancy García – را نشان می‌دهد که برای یک خانواده طبقه متوسط از رم کار می‌کند. این خانواده متشکل از زنی به نام سوفیا (Sofia) – با بازی مارینا دی تاویرا Marina de Tavira – و چهار فرزندش است و شوهری که مدت‌هاست مفقود شده است اما کلئو با خبرهای ویران‌گر خودش مواجه می‌شود و حواسش از مراقبت کردن از فرزندان سوفیا که به اندازه فرزندان خودش آن‌ها را دوست دارد، پرت می‌شود. درحالی‌که کلئو و سوفیا در جایی که نژاد و طبقه صراحتا با همه چیز عجین شده است، در تلاش برای ایجاد احساس جدیدی از عشق و همبستگی در بستری از سلسله‌مراتب اجتماعی می‌باشند، کشور نیز با شرایطی روبه‌رو است که در آن شبه‌نظامیان و دانشجویان معترض با یکدیگر درگیر شده‌اند. این فیلم که به صورت سیاه و سفید خواهد بود، تصویری صمیمانه، جسورانه و در تایید زندگی از خانواده‌ای به رخ می‌کشد که علی‌رغم اختلافات شخصی، اجتماعی و سیاسی، تعادل خود را حفظ می‌کند. به‌طورکلی، کوارون همواره در آثارش از زنان گوناگونی که از زمان کودکی‌اش تاکنون دیده، الهام گرفته است.

ROMA (رم) ابتدا در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درمی‌آید و سپس در دسامبر سال جاری (دی ماه ۱۳۹۷) به طور گسترده توسط نت‌فلیکس پخش می‌گردد.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.