چندین بازیگر جوان به Once Upon a Time in Hollywood اضافه می‌شوند

24 August 2018 - 21:30

به تازگی ددلاین از اضافه شدن چندین بازیگر جوان به درام رازآلود و پر ستاره‌ی کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino)، Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود)، خبر داده است. این بازیگران عبارتند از لینا دانم (Lena Dunham)، آستین بوتلر (Austin Butler)، مایا هاوک (Maya Hawk) و لورنزا ایزو (Lorenza Izzo). در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

دانم بیشتر برای ساخت سریال Girlswhich که از شبکه HBO پخش می‌شد و همچنین بازی در آن شناخته می‌شود. در حال حاضر او نویسنده و تهیه کننده‌ی اجرایی سریال کمدی‌ در حال ساخت Camping است که قرار است از شبکه HBO پخش شود.
در آینده‌ای نزدیک نیز شاهد هنرنمایی بولتر در فیلم جدید جیم جارموش یعنی The Dead Don’t Die، در کنار بیل موری (Bill Murray)، تیلدا سوئینتن (Tilda Swinton) و سلنا گومز (Selena Gomez) خواهیم بود.

هاوک دختر بازیگر مشهور، اتان هاوک (Ethan Hawk) و بازیگر مورد علاقه‌ی تارانتینو، اوما تورمن (Uma Thruman) است. هاوک در فصل سوم سریال موفق نتفلیکس، Stranger Things، نقش رابین را ایفا خواهد کرد.
ایزو نیز که یک بازیگر اهل شیلی است، بخاطر بازی در فیلم‌های Green Inferno (دوزخ سبز) و Knock Knock (تق تق) در بین طرفداران سینما شناخته شده است. او در فیلم فانتزی The House with a Clock in its Walls (خانه‌ای با ساعتی درون دیوارهایش) در کنار ستارگانی همچون جک بلک (Jack Black) و کیت بلانشت (Kate Blanchett) بازی خواهد کرد.

از دیگر بازیگران معروف این پروژه‌ی عظیم می‌توان از: برت رینولدز (Burt Reynolds)، تیموتی اولیفانت (Timothy Olyphant)، مایکل مدسون (Micheal Madson)، تیم راث (Tim Roth)، دمیان لوئیس (Damian Lewis)، لوک پری (Luke Perry)، امیل هرش (Emile Hirsch)، داکوتا فانینگ (Dukota Fanning)، کلیفتون کالینز (Clifton Collins)، کیث جفرسون (Keith Jefferson)، نیکولاس همند (Nicholas Hummond)، جیمز مارسدن (James Marsden)، جولیا بوچرز (Julia Butters) و اسکوت مک نیری (Scoot McNairy) نام برد.

ماجرا در لس آنجلس و در تابستان سال ۱۹۶۹ آغاز می‌شود، Once Upon a Time in Hollywood، روی یک بازیگر تلویزیونی، ریک دالتون (با بازی لئوناردو دیکاپریو Leonardo DiCaprio) تمرکز دارد، که پس از تجربه‌ی یک سریال وسترن موفق، اکنون به دنبال راهی برای ورود به دنیای فیلم و سینما است. دوست و دستیار او کلیف بوث (با بازی برد پیت Brad Pitt) نیز به دنبال همین هدف است. اما در ادامه، قتل وحشتناک شارون تیت (همسایه‌ی ریک در فیلم، که مارگو رابی Margot Robbie نقش آن را برعهده دارد) و چهار تن از دوست‌هایش به دست پیروان آیین چارلز منسون (Charles Manson)، تبدیل به موضوع اصلی داستان می‌شود. گفته می‌شود این فیلم شبیه فیلم Pulp Fiction (داستان عامه پسند) خواهد بود، که ماجرای گروهی از شخصیت‌ها را در تابستان، روایت می‌کند.

این اولین فیلم تارانتیو خواهد بود که بر اساس رویدادهای واقعی است، البته از لحاظ فنی داستان Inglorious Bastards (حرامزاده‌های لعنتی) نیز در جنگ جهانی دوم آغاز شد و با شخصیت‌های کلیدی‌ای همچون: آدولف هیتلر و وینستون چرچیل نیز همراه بود، اما به لحاظ روند تاریخی، از واقعیت پیروی نمی‌کرد.

هم اکنون، Once Upon a Time in Hollywood توسط Sony Pictures در لس آنجلس در حال تهیه است. احتمالا این فیلم در تاریخ ۹ اوت سال ۲۰۱۹ آماده‌ی انتشار خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.