لیست کوتاهی از اسامی کارگردانان احتمالی جیمز باند منتشر شد

24 August 2018 - 22:30

پیرو خبر کناره‌گیری دنی بویل (Danny Boyle) از کارگردانی فیلم جیمز باند، هر دو استودیو MGM و EON Productions به دنبال کارگردان جدیدی هستند. سایت خبری ددلاین گزارش داده که لیست کوتاهی از کارگردانان احتمالی این فیلم تهیه شده و تنها در صورتی که ظرف ۲ ماه آینده تکلیف کارگردان این فیلم مشخص گردد، باند ۲۵ می‌تواند ۸ نوامبر ۲۰۱۹ اکران گردد. برای اطلاع از این لیست با سینماگیمفا همراه باشید.

اسامی کارگردانانی که شایعه شده در لیست MGM باشند، بسیار جالب است: یان دمانژ (Yann Demange) کارگردان فیلم‌های ‘۷۱ و White Boy Rick؛ دیوید مک‌کنزی (David Mckenzie) کارگردان فیلم‌های Hell or High Water و Outlaw King (پادشاه یاغی)؛ و ادگار رایت (Edgar Wright) که قبلا نه تنها گفته شده بود علاقمند به کارگردانی باند ۲۵ است بلکه کارگردان مورد علاقه طرفداران است. ددلاین افزوده که این استودیو با جین‌مارک والی (Jean-Marc Vallee) کارگردان سریال‌های Dallas Buyers Club و Big Little Lies (دروغ‌های کوچک بزرگ) و Sharp Objects (چیزهای تیز) صحبتی داشته اما گویا برنامه کاری شلوغ وی مانع از همکاری‌اش با این استودیو شده است.

اگرچه نام‌های بزرگی در این لیست دیده می‌شود، تاریخ اکران فیلم باند ۲۵ بستگی به این خواهد داشت که کارگردان جدید بخواهد فیلم‌نامه جان هاج (John Hodge) که برای دنی بویل نوشته شده بود، را کارگردانی کند یا اینکه فیلم‌نامه نیل پرویس (Neal Purvis) و رابرت وید (Robert Wade) دوباره استفاده می‌شود.

استودیوهای MGM و EON Productions اخیرا با یونیورسال پیکچرز برای اکران جهانی فیلم جیمز باند به توافق رسیدند. دنیل کرگ برای بازی در نقش مامور ۰۰۷ برگشته اما هنوز معلوم نیست چه کسی این فیلم را کارگردانی می‌کند.

فیلم جیمز باند ۲۴، به نام Spectre، شانزدهم نوامبر ۲۰۱۵ اکران شد و توانست ۲۰۰ میلیون دلار فروش خانگی و ۶۸۰.۶ میلیون دلار فروش بین‌المللی داشته باشد و در مجموع به فروش ۸۸۰.۷ میلیون دلاری دست یابد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.