شبکه‌ی شوتایم سریالی براساس رمان ترسناک Kill Creek می‌سازد

24 August 2018 - 22:28

مطابق با گزارش Deadline، شبکه‌ی شوتایم در حال حاضر مشغول آماده‌سازی مراحل ساخت  سریالی تلویزیونی با اقتباس از رمان ترسناک Kill Creek نوشته‌ی اسکات توماس (Scott Thomas) است. اسکات دریکسون (Scott Derrickson) با همکاری میشا گرین (Misha Green)، یکی از خالقین سریال Underground تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را بر عهده دارند. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

Kill Creek داستان سم گرِیور (Sam Graver)، نویسنده‌ی رمان‌های پرفروش ترسناک را روایت می‌کند که با اکراه می‌پذیرد تا شب هالووین را همراه با سه نفر از دوستان نویسنده‌اش در بدنام‌ترین خانه‌ی جن‌زده‌ی کشور بگذراند. متأسفانه شب هالووین معمولی آن‌ها به کابوسی واقعی تبدیل می‌شود چراکه حضور تاریکی که آن‌ها بیدار کرده‌اند قصد دارد تا آن‌ها را به بخشی از میراث خونین خود تبدیل کند.

دریکسون کارگردانی این سریال و توماس نویسندگی آن را بر عهده دارند. دریکسون تاکنون فیلم‌های موفق بسیاری را کارگردانی کرده است که از این میان می‌توان به The Exorcism of Emily Rose «جن‌گیری امیلی رز» با حضور بازیگرانی نظیر لورا لینی (Laura Linney)، جنیفر کارپنتر (Jennifer Carpenter) و تام ویلکینسون (Tom Wilkinson)، و فیلم Doctor Strange «دکتر استرنج» با حضور بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch)، تیلدا سوئیتن (Tilda Swinton) و ریچل مک‌آدامز (Rachel McAdams) اشاره کرد.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.