ماکیل پنیا به فیلم Dora the Explorer پیوست

25 August 2018 - 09:00

به گزارش خبرگزاری «هالیوود ریپورتر» (The Hollywood Reporter)، «مایکل پنیا» (Michael Pena) که به‌تازگی در فیلم Ant-Man and the Wasp «مورد مورچه‌ای و زنبورک» دیده شده، به جمع بازیگران نسخه‌ی لایو-اکشن Dora the Explorer «دورا، دختر جهان‌گرد» اضافه شده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

ماکیل پنیا قرار است نقش پدر دورا را در این فیلم بازی کند و همچنین «اوا لونگوریا» (Eva Longoria) هم در نقش مادر دورا حضور خواهد داشت. این فیلم توسط «جیمز بابین» (James Bobin) کارگردانی خواهد شد که با آثاری از جمله The Muppets «ماپت‌ها»، Muppets Most Wanted «ماپت‌ها: تحت تعقیب» و Flight Of The Conchords «پرواز چنگال‌ها» شناخته می‌شود. مجموعه‌ی انیمیشنی «دورا، دختر جهان‌گرد» توسط «کریس گیفورد» (Chris Gifford)، «والری والش والدز» (Valerie Walsh Valdes) و «اریک وینر» (Eric Weiner) خلق شده و از سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۴ تعداد ۱۷۲ قسمت از آن پخش شد. این مجموعه با محتوای آموزشی، در سال ۲۰۰۳ به دلیل «تلاش بی‌نظیرش در زمینه‌ی لذت‌بخش کردن امر آموزش و یادگیری برای کودکان»، برنده‌ی جایزه «پی‌بادی» شد. این سریال انیمیشنی با حل کردن معماها و درگیر ساختن مخاطبان و همچنین صحبت ‌کردن با آن‌ها (شکستن دیوار چهارم) معروف شده است.

داستان فیلم دورا دختر جهان‌گرد، بر روی دورا و ماجراجویی‌های او تمرکز دارد. بعد از گذراندن بیشتر طول عمر خود به همراه پدر و مادرش در جنگل‌ها و سفر‌های مختلف، حال دورا باید برای ماجراجویی خطرناک جدیدی به نام «دبیرستان» آماده شود! او در طول داستان فیلم، به همراه دوستان خود و میمون‌اش، «دیگو»، درگیر ماجرایی برای نجات پدر و مادرش و حل کردن معمای گم‌شدن یک تمدن «اینکایی» می‌شود.

نقش دورا توسط «ایزابلا مونر» (Isabela Moner) ایفا می‌شود که اخیرا در فیلم‌های Transformers: The Last Knight «تبدیل‌شوندگان: آخرین شوالیه» و Sicario: Day Of The Soldado «سیکاریو: روز سرباز» حضور داشته است. علاوه بر پنیا، لونگوریا و مونر، بازیگران دیگری از جمله «اوگینو دربز» (Eugenio Derbez)، در نقش «الخاندرو»؛ «میک مورینو» (Micke Moreno) در نقش «پسرعمو دیگو»؛ «نیکولاس کومب» (Nicholas Coombe) در نقش «رندی»، یک دبیرستانی که به دورا علاقه‌مند است؛ «مادلین مادن» (Madeleine Madden) در نقش «سمی»، مبصر پرشور کلاس؛ «آدریانا بارازا» (Adriana Barraza) در نقش «ابیولیتا والری»، مادربزرگ دورا؛ و «تمورا موریسون» (Temuera Morrison) هم به ایفای نقش خواهند پرداخت.

پروژه‌ی لایو-اکشن دورا، در استرالیا و ایالت «کوئینزلند» فیلم‌برداری خواهد شد، که آثار دیگری نظیر The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader «سرگذشت نارنیا: سفر کشتی سپیده‌پیما»، The Shallows «آب‌های کم‌عمق»، Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales «دزدان دریایی کارائیب: مردگان حکایت نمی‌کنند»، Thor: Ragnarok «ثور: راگناروک» و Aquaman «آکوامن» هم در این مکان ساخته شده‌اند. این فیلم توسط «کریستین بر» (Kristin Burr)، که اثر Christopher Robin «کریستوفر رابین» را در کارنامه دارد، تهیه می‌شود. او علاوه بر این در کنار «جان جی. اسکاتی» (John G. Scotti)، «جولیا پیستور» (Julia Pistor) و به همراه «اوگینو دربز» تهیه‌کننده‌ی اجرایی هم خواهد بود. جیمز بابین همچنین از دست‌اندرکاران نام‌آشنا و برنده‌ی جوایز مختلف برای ساخت فیلم استفاده خواهد کرد تا این فیلم به اثری خوب و قوی تبدیل شود.

فیلم «دورا، دختر جهان‌گرد» در تاریخ ۲ اوت ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ۹۸) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.