نتفلیکس تاریخ انتشار استندآپ کمدی تیفانی هدیش را اعلام کرد

25 August 2018 - 10:00

«تیفانی هدیش« (Tiffany Haddish) که در فیلم Girls Trip «سفر دختران» حضور داشته، قرار است یک استندآپ‌ کمدی ۱ ساعته را برای شبکه اینترنتی «نتفلیکس» (Netflix) آماده کند و این شبکه به‌تازگی اطلاعاتی درباره‌ی این پروژه داده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

«لیزا نیشیمورا» (Lisa Nishimura)، معاون بخش مستند و کمدی شبکه نتفلیکس، درباره‌ی هدیش گفته:

«تیفانی هدیش، فردی قوی و باجذبه، بسیار بامزه و خنده‌دار و همچنین گستاخ و متواضع است. او یک هنرمند فوق‌العاده بوده که هیچ مانعی نمی‌تواند جلویش را بگیرد و مخاطبان خود را جذب می‌کند. ما خیلی خوشحالیم و افتخار می‌کنیم که او قرار است استعداد و توانایی بی‌نظیرش را در نتفلیکس به نمایش بگذارد.»

این برنامه‌ی ویژه‌ی کمدی، قرار است در اوایل سال ۲۰۱۹ ضبط شود و مدتی بعد توسط نتفلیکس در اختیار بینندگان قرار بگیرد. نتفلیکس اخیرا با کمدین‌های زیادی همکاری داشته که از بین آن‌ها می‌توان به «کریس راک» (Chris Rock)، «لوئی سی.کی.» (Louis C.K.) و «دیو شپل» (Dave Chappelle) اشاره کرد.

تیفانی هدیش بعد از هنرنمایی موفقیت‌آمیزش در فیلم سفر دختران، توانست توجه‌ خیلی از سازندگان را به خود جلب کرده و علاوه بر حضور در یکی از قسمت‌های فصل جدید Saturday Night Live «پخش زنده شنبه شب»، «تریسی مورگان» (Tracy Morgan) را هم در سریال The Last O.G. «آخرین او.جی.» همراهی کند. او همچنین قرار است در پروژه‌ی پیش‌روی «کوین هارت» (Kevin Hart)، یعنی Night School «مدرسه شبانه» ایفای نقش کند و علاوه بر این، صداپیشگی شخصیت اصلی سریال انیمیشنی Tuca and Bertie «توکا برتی» را برعهده داشته باشد. هدیش در حال توسعه‌ی سریالی با نام Unsubscribed «لغو اشتراک» هم هست که آن را برای شبکه «اچ‌بی‌او» (HBO) خواهد ساخت.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.