علت به پایان رسیدن سریال The Big Bang Theory مشخص شد

25 August 2018 - 11:30

دیروز به طور رسمی اعلام شد که سریال طولانی شبکه‌ی CBS یعنی The Big Bang Theory نهایتا پس از دوازدهمین فصل خودش در سال بعد به اتمام می‌رسد. بر اساس گزارشی از Entertainment Weekly، اتمام این سریال به علت خروج جیم پارسونز (Jim Parsons) ستاره‌ی آن است. پارسونز کسی که نقش دکتر شلدون کوپر (Sheldon Cooper) را در این سریال بازی می‌کند، پیشنهاد ۵۰ میلیون دلاری برای باقی ماندن در دو فصل دیگر The Big Bang Theory را رد کرد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

پخش فصل آخر The Big Bang Theory در روز دوشنبه ۲۴ سپتامبر از شبکه‌ی CBS آغاز خواهد شد. این سریال از سال ۲۰۰۷ عرضه شده و در سراسر دنیا پخش می‌شود و ۵۲ نامزدی جایزه‌ی امی و ۱۰ بار بردن این جایزه را در کارنامه دارد. همچنین ۷ بار هم نامزد جایزه‌ی گولدن گلوب شده است.

علاوه بر تمرکز بسیاری از قسمت‌های آن بر روی دنیای علم و تکنولوژی، سریال The Big Bang Theory از قدردانی و حمایت گسترده‌ی جامعه‌ی علمی بهره‌مند شده است. در سال ۲۰۱۵ اولین بورسیه تحصلیلی UCLA که به نام یک مجموعه‌ی تلویزیونی نام‌گذاری شده است، به دانشجویان رشته‌های مهندسی، ریاضی، تکنولوژی و علوم که به کمک مالی نیاز داشتند، اعطا شد.

تهیه کننده‌های اجراییThe Big Bang Theory عبارتند از: چاک لور (Chuck Lorre)، بیل پریدی (Bill Prady)، استیفن مولارو (Steven Molaro) و استیو هالند (Steve Holland). در این سریال ستارگانی همچون جانی کالکی (Johnny Galecki)، جیم پارسونز (Jim Parsons)، کیلی کوکو (Kaley Cuoco)، سیمون هلبرگ (Simon Helberg)، کونال نایار (Kunal Nayyar)، ماییم بیالیک (Mayim Bialik) و ملیسا راچ (Melissa Rauch) بازی می‌کنند. سریال توسط Chuck Lorre Productions Inc با همکاری بخش تلویزیونی شرکت برادران وارنر (Warner Bros) تهیه می‌گردد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.