سریال Wanderlust نتفلیکس از مهر ماه شروع به پخش خواهد کرد

25 August 2018 - 21:00

نتفلیکس تاریخ پخش سریال Wanderlust را اعلام کرد. در این سریال تونی کالت (Toni Collette) بازیگری که برنده‌ی جایزه‌های امی و گلدن گلوب شده است و در فیلم‌های Hereditary, Little Miss Sunshine, United States of Tara و The Sixth Sense هنرنمایی کرده است نیز حضور دارد. قرار است این سریال در روز جمعه نوزدهم اکتبر از شبکه‌ی نتفلیکس به صورت جهانی و خارج از بریتانیا پخش شود. Wanderlust یک داستان چند وجهی در مورد پیچیدگی‌های عشق، غم و اندوه، خانواده و ازدواج را ارائه می‌دهد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

این سریال شش قسمتی به چگونگی ساخته شدن رابطه‌های شاد می‌پردازد و اینکه آیا دائمی بودن این روابط ممکن است؟ کالت در سریال Wanderlust نقش جوی ریچاردز (Joy Richards) را بازی می‌کند، درمانگری که تلاش می‌کند تا راهی پیدا کند که ارتباط با شوهرش را پس از یک تصادف دوچرخه سواری بازیابد. در سریال، خانواده‌ی او، دوستان و همسایه‌هایش را می‌بینیم و داستان‌هایی از عشق به تصویر کشیده شده است.

تهیه کننده‌‌های اجرایی سریال Wanderlust جود لیکنایتزکی (Jude Liknaitzky) و روآنا بن (Roanna Benn) هستند. نویسنده‌‌ی آن نیک پین (Nick Payne) نویسنده‌ی آثاری چون Constellations, The Sense of an Ending و If There Is I Haven’t Found It Yet است و کارگردان این سریال لوک اس‌نلین (Luke Snellin) است.

دیگر بازیگران این سریال نیز استیفن مکنتاش (Steven Mackintosh) بازیگر A Song For Jenny، Lucky Man و The Halcyon، زا اشتون (Zawe Ashton) بازیگر Fresh Meat، Not Safe For Work و  Case Histories و رویس پیرسون (Royce Pierreson) بازیگر Line Of Duty، Our Girl و Murdered By My Boyfriend هستند. Wanderlust محصول مشترکی از BBC و نتفلیکس است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.