فیلم پلنگ سیاه یکی از گزینه‌های احتمالی اسکار خواهد بود

25 August 2018 - 14:30

با توجه به اینکه اخیرا اعلام شد بخش جدیدی به اسکار تحت عنوان فیلم محبوب تماشاگران اضافه شده، خیلی‌ها منتظرند ببینند این اتفاق چه تاثیری روی رقابت فیلم‌های محبوب برای بدست آوردن اسکار می‌گذارد. برای استودیویی مانند مارول این بخش جدید، باعث تغییر استراتژی‌های کمپینی اسکار می‌شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشد.

بعد از موفقیت جهانی فیلم Black Panther (پلنگ سیاه)، استودیو مارول برای بدست آوردن اسکارِ این فیلم، خود را آماده می‌کند. این فیلم با فرهنگ عامیانه‌اش به دنبال راهی برای ایجاد کمپین قابل قبولی میان تماشاگران است. مدیر استودیو مارول، کوین فایگی، در مصاحبه با لس‌آنجلس تایمز درباره برنامه‌هایش برای راه انداختن کمپین اسکار برای این فیلم گفت و بر تاثیر این فیلم روی علاقمندان به سینما و خلاقانه بودن آن تاکید کرد.

از دیدن سخت‌کوشی و تلاش و بینش و اعتقاد رایان کوگلر (Ryan Coogler) بسیار خوشحالم، او فیلم‌ساز با استعدادی است که سال‌ها قبل با ما سر یک میز نشست و گفت: “چند وقتی است به گذشته‌ام و میراث خانوادگی‌ام فکر میکنم و دوست دارم داستانی در این فیلم داشته باشم.” و او کارش را به نحو احسن انجام داد که تاثیر فوق‌العاده‌ای بر جای گذاشت.

پدیده فرهنگی جهانی به نام پلنگ سیاه، در باکس‌آفیس به شدت موفق ظاهر شد و ۶۶۵ میلیون دلار فروش داخلی داشت و سومین فیلم بزرگ تاریخ سینما شد و اولین فیلمی بود که بعد از هشت سال توانست به مدت ۵ هفته فیلم اول گیشه باشد و یکی از ۱۰ فیلم برتر با فروش کلی ۱.۳ میلیارد دلار شد. شایان ذکر است که اهمیت و تاثیر جهانی فیلم باعث می‌شود یکی از گزینه‌های دریافت اسکار باشد.

بازیگران فیلم پلنگ سیاه عبارتند از: چادویک بوزمن (Chadwick Boseman)، مایکل بی‌ جردن (Michael B. Jordan)، لوپیتا نیونگو (Lupita Nyong’o)، دانای گوریرا (Danai Gurira)، مارتین فریمن (Martin Freeman)، دنیل کالویا (Daniel Kaluuya)، لتیتیا رایت (Letitia Wright)، وینستون دوک (Winston Duke)، آنجلا باست (Angela Bassett)، فارست ویتیکر (Forest Whitaker) و اندی سرکیس (Andy Serkis).

رایان کوگلر این فیلم را براساس فیلم‌نامه‌ای از جو رابرت کول (Joe Robert Cole) کارگردانی کرد. کوین فایگی، لوییز دوسپوسیتو (Louis D’Esposito)، ویکتوریا آلونسو (Victoria Alonso)، نیت مور (Nate Moore)، جفری چرنوف (Jeffrey Chernov) و استن لی (Stan Lee) تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم بودند‌.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.