پوستر جدیدی از Bad Times at the El Royale منتشر شد

25 August 2018 - 15:30

کمپانی «فاکس قرن بیستم» (۲۰th Century Fox)، به‌تازگی پوستر جدیدی از فیلم پیش‌روی Bad Times at the El Royale «اوقات بد در ای‌ال رویال» منتشر کرده که نشان می‌دهد تمامی راه‌ها به «ای‌ال رویال» ختم می‌شوند. در ادامه خبر می‌توانید این پوستر را ببینید. با سینماگیمفا همراه باشید.

داستان فیلم «اوقات بد در ای‌ال رویال» در دهه ۶۰ میلادی و در یک هتل قدیمی روایت می‌شود و بر روی شخصیت‌هایی مرموز تمرکز دارد. هفت غریبه که هر کدام رازهایی را با خود دارند، در هتلی با نام ال رویال، که گذشته‌ی تاریکی دارد، بایکدیگر ملاقات می‌کنند و در طی یک شب شوم و سرنوشت‌ساز، قبل از اینکه همه‌چیز نابود شود، فرصتی برای رسیدن به رستگاری به دست می‌آورند. در ادامه می‌توانید این پوستر جدید را ببینید:

از بازیگران این فیلم می‌توان به «کریس همسورث» (Chris Hemsworth)، ستاره مجموعه فیلم‌های Thor «ثور»؛ «جان هم» (Jon Ham)، که اخیرا در فیلم Tag «گرگم به هوا» حضور داشته؛ «جف بریجز» (Jeff Bridges) بازیگر آثاری نظیر The Big Lebowski «لبوفسکی بزرگ» و Kingsman: The Golden Circle «کینگزمن: محفل طلایی»؛ «داکوتا جانسون» (Dakota Johnson)، ستاره مجموعه‌ فیلم‌های Fifty Shades «پنجاه طیف»؛ «سینتیا اریوو» (Cynthia Erivo) که در اثر Widow «بیوه» هنرنمایی کرده؛ «نیک آفرمن» (Nick Offerman) بازیگر سریال Parks and Recreation «پارک‌ها و تفریحات»؛ و «کایلی اسپنی» (Cailee Spaeny) که در فیلم Pacific Rim Uprising «حاشیه اقیانوس آرام: طغیان» به ایفای نقش پرداخته، اشاره کرد. این فیلم توسط «درو گادرد» (Drew Goddard) نوشته و کارگردانی شده و او همچنین وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی این اثر را هم برعهده داشته است. گادرد پیش از این بر روی آثاری نظیر The Martian «مریخی»، Daredevil «بی‌باک» و پروژه‌ی پیش‌روی X-Force «ایکس-فورس» کار کرده و بیشتر با فیلم ترسناک World War Z «جنگ جهانی زد» شناخته می‌شود.

اوقات بد در ای‌ال رویال قرار است در تاریخ ۱۲ اکتبر ۲۰۱۸ (۲۰ مهر ۹۷) اکران شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.