تصاویر جدیدی از فصل نهم سریال The Walking Dead منتشر شد

25 August 2018 - 16:30

درست در لحظه‌ای که منتظر نمایش فصل نهم سریال The Walking Dead هستیم؛ AMC سری تصاویر جدیدی را از این فصل منتشر کرده است. پیش‌بینی می‌شود که پخش این فصل از یک‌شنبه ۷ اکتبر «۱۵ مهر» آغاز شود. همچنین می‌توانید در پایان خبر تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید. با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال The Walking Dead بر اساس کمیکی نوشته‌‌ی رابرت کرکمن «Robert Kirkman» ساخته شده است و داستان ماه‌ها و سال‌های بعد از یک آخرالزمان زامبی‌ای را به تصویر می‌کشد و درباره گروهی از بازماندگان به رهبری افسر پلیس ریک گریمز «Rick Grimes» است که به دنبال خانه و مکانی امن می‌گیردند. فصل نهم کمی در زمان پیش‌ رفته و جنگ همه جانبه علیه گروه نیگان «Negan» را به تصویر می‌کشد. همچنین شاهد تلاش ریک برای ساخت آرمان شهری خواهیم بود که پسرش کارل «Carl» تصور کرده بود.

ستارگان این سریال، آندره لینکن «Andrew Lincoln»، نورمن ریدوس «Norman Reedus»، لورن کوهان «Lauren Cohan»، دانای گرویای «Danai Gurira»، ملیسا مکبرد «Melissa McBride»، لنی جیمز «Lennie James»، آلنا میسترسون «Alanna Masterson»، جاش مک‌دریمت «Josh McDermitt»، کریستین استوآرت «Christian Serratos»، سیت گیلیام «Seth Gilliam»، راس مارکند «Ross Marquand»، آستین آملیو «Austin Amelio»، تام پین «Tom Payne»، زاندر برکلی «Xander Berkeley»، خاری پیتون «Khary Payton» و جفری دین مورگان «Jeffrey Dean Morgan» هستند. بازیگران جدیدی که در فصل نهم خواهیم دید، لورین ریدلوف «Lauren Ridloff» در نقش شخصیت کانی «Connie» که در کامیک حضور داشت؛ به همراه النور متیسورا «Eleanor Matsuura» در نقش یومیکو «Yumiko» و دن فوگلر «Dan Fogler» خواهند بود.

تصویر منتشر شده از فصل نهم The Walking Dead:

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.