اکران سری سوم نگهبانان کهکشان به تعویق افتاد

25 August 2018 - 17:00

قبل ازمراسم کامیک‌کان، گفته شده بود سری سوم نگهبانان کهکشان، مه ۲۰۲۰ اکران می‌گردد. اما بعد از اخراج جیمز گان (James Gunn) از منصب کارگردانی فیلم، برنامه زمانی فیلم دچار وقفه شد. حالا اعلام شده ساخت این سری متوقف گردیده اما کنسل نشده است. برای خواندن جزییات بیشتر پیرامون این خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

طبق گزارش هالیوود ریپورتر، سری سوم نگهبانان کهکشان دچار وقفه در اکران شده است. دیزنی و مارول عوامل تولید را مرخص کردند تا به سراغ کار دیگری بروند. این در حالی است که پیش تولید فیلم آغاز شده بود و قرار بود فیلم‌برداری از سال ۲۰۱۹ آغاز گردد. حالا بازیگران فیلم نیز مدتی آزاد خواهند بود تا دوباره ساخت این دنباله زمان‌بندی شود.

با اینکه گان بخاطر جوک‌های نامناسبی که توییت کرده بود، اخراج شد اما بازیگران فیلم از او حمایت کردند. تمامی بازیگران اصلی فیلم نامه‌ای امضا کردند و از دیزنی خواستند او را مجددا استخدام کند. دیو باتیستا (Dave Bautista) نیز به دفاع از گان بیانیه داد. اوایل این ماه، گان با الن هورن (Alen Horn) از کمپانی دیزنی ملاقاتی داشت اما این کمپانی تصمیم خود را تغییر نداد. گان نیز با اتمام مذاکرات پیرامون اخراجش، به احتمال زیاد به استودیوهای رقیب می‌پیوندد.

هالیوود ریپورتر گزارش داده که مارول اخیرا با کارگردان Thor: Ragnarok، تایکا وایتیتی (Taika Waititi) ملاقات داشته است. هرچند مشخص نیست او جایگزین گان می‌شود یا مارول گزینه‌های دیگری نیز دارد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.