خواکین فینیکس: انتظارات مردم از جوکر برایم اهمیتی ندارد!

25 August 2018 - 18:30

بر اساس مصاحبه‌ی اخیر Indiewire با خواکین فینیکس (Joaquin Phoenix)، او اصلا نگران نظر طرفداران در مورد فیلم جوکرش نیست؛ این فیلم سال بعد در سینماها اکران خواهد شد‌. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در حالی‌ که فیلم وسترن جدید او، The Sister Brothers، با درخشش ستارگانی همچون جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) و جان سی ریلی (John C. Reily) در حال ساخت است، فینیکس از تصمیمش برای بازی در Clown Prince of Crime خبر داد و تقریبا به تمام انتقادهایی که می‌گفت او برای این‌که نقشش را به خوبی ایفا کند احساس فشار می‌کند، پایان داد، به‌خصوص در مورد اینکه او قرار است جای هیث لجر (Heath Ledger) فقید و به‌ یاد ماندنی را پر کند.

فینیکس می‌گوید:

من اهمیت نمی‌دهم!
راستش را بخواهید من واقعا راجع به این‌که مردم چه فکری می‌کنند، فکر نمی‌کنم. چه کسی اهمیت می‌دهد؟ رویکرد من در همه‌ی فیلم‌هایی که بازی کرده‌ام همین بوده و خواهد بود. چیزی که مرا جذب بازی در یک فیلم می‌کند، فیلمساز آن فیلم و ایده‌ی شخصیت مربوطه است.

در مصاحبه‌ای مشابه نیز خواکین فینیکس اظهار داشت که در حال آماده کردن خود برای بازی در نقش جوکرش است، اما به این امر نیز اعتراف کرد که مطبوعات و رسانه‌ها کار را کمی سخت می‌کنند.

او در مصاحبه‌ای دیگر می‌گوید:

حالت ایده‌آل قضیه این است که بتوانید روی یک چیز تمرکز کنید بدون این‌که کسی به شما فشار بیاورد.

در حالیکه استودیو برادران وارنر همچنان در حال همکاری با جرد لتو (Jared Leto) است، اما چراغ سبز خود را به خواکین فینیکس نشان داده است. نویسنده‌ی این فیلم اسکات سیلور (Scott Silver) خواهد بود و تاد فیلیپس (Todd Philips) نیز آن را کارگردانی خواهد کرد.

فیلم Joker همچنین خواهان جذب غول بزرگ هالییود رابرت دنیرو (Robert De Niro)، فرانسس کانروی (Frances Conroy) و بازیگر کمدی مارک مارون (Marc Marin)، به تیم بازیگری خود است.

فیلمبرداری Joker سپتامبر امسال آغاز خواهد شد، گفته می‌شود تاریخ انتشار آن نیز ۴ اکتبر سال ۲۰۱۹ خواهد بود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.