اد هریس، جان هم و لوئیس پولمن در دنباله‌ی فیلم Top Gun بازی می‌کنند

25 August 2018 - 18:30

فیلم Top Gun: Maverick (تاپ گان۲)، دنباله‌ی فیلم Top Gun (تاپ گان)، همچنان در حال اضافه کردن ستاره‌های جدید به فهرست بازیگران خود است. به گزارش ددلاین، جان هم (Jon Hamm)، اد هریس (Ed Harris) و لوئیس پولمن (Lewis Paulman) نیز به این لیست پر ستاره اضافه شده‌اند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

این سه ستاره، به لیست بازیگران سابق این فیلم در سال ۱۹۸۶ می‌پیوندند. از جمله‌ی این بازیگران می‌توان به تام کروز (Tom Cruise)، وال کیلمر (Val Kilmer)، گلن پاول (Glen Powell)، جنیفر کانلی (Jennifer Connelly)، میلز تلر (Miles Teller)، توماسین مک کنزی (Thomasin McKenzie)، چارلز پارنل (Charel Parnell)، جی الیس (Jay Ellis)، بشیر صلاح الدین (Bashir Salahuddin)، دنی رامیرز (Danny Ramirez) و مونیکا باربارو (Monica Barbaro) اشاره کرد.

ژوزف کوشینسکی (Joseph Kosinski) که سابقه‌ی همکاری با کروز را با کارگردانی فیلم Oblivion (فراموشی) در کارنامه دارد، کارگردان این دنباله‌ خواهد بود. پیتر کریگ (Peter Craig)، جاستین مارکس (Justin Marks) و اریک وارن سینگر (Eric Warren Singer) نیز از فیلمنامه نویسان این دنباله خواهند بود.

دنباله‌ی فیلم موفق تونی اسکات (Tony Scott) مدتی است در حال ساخت است و تام کروز نقش پیشین خود، پیت ماوریک میشل را دوباره ایفا می‌کند. جری براکیمر (Jerry Bruckheimer) قبلا گفته بود این فیلم درباره‌ی مسائل مربوط به گذشته‌ی خلبانان است.

تونی اسکات کارگردان فیلم Top Gun بود و این فیلم با حضور بازیگرانی چون کلی مک‌گیلیس (Kelly McGillis)، آنتونی ادواردز (Anthony Edwards) و تام اسکریت (Tom Skerritt) همراه بود. این فیلم در بخش بهترین آهنگ اورجینال اسکار گرفت. در سال ۲۰۱۵ نیز کتابخانه‌ی کنگره‌ی آمریکا آن را بخاطر حفظ ثبت فیلم ملی برگزید و از آن به عنوان یک اثر تاریخی یا زیباشناسی و فرهنگی تقدیر کرد.

پارامونت پیکچرز تاریخ ۱۲ ژوئیه ۲۰۱۹ را برای اکران این فیلم در نظر گرفته است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.