تایسا فارمیگا به فصل هشتم American Horror Story: Apocalypse باز می‌گردد

25 August 2018 - 21:00

Entertainment Weekly، خبر بازگشت تایسا فارمیگا (Taissa Farmiga) را به فصل هشتم سریال American Horror Story: Apocalypse تایید کرد. او با دو نقشی که در فصل‌های Murder House (خانه‌ی قتل) و Coven (محفل) داشت، در فصل جدید حضوری دوباره خواهد داشت. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

فارمیگا در سریال نقش وایولت هارمون را بازی کرده بود. در پایان فصل اول، تمام اعضای خانواده‌ی هارمون مردند و وایولت برای آخرین بار با پدر و مادرش بن و ویویِن دیده شد، آن هم در حالی که زندگی شادی به عنوان شبح هایی که روح هایشان برای همیشه در خانه‌ی قتل گیر افتاده بود، داشتند. اخیرا نیز خبر بازگشت دیلان مک درموت (Dylan Mc Dermott) و کانی بریتون (Connie Britton) در نقش‌های بن و ویویِن به سریال تایید شده است؛ این می‌تواند خبری خوش برای طرفداران American Horror Story باشد، چرا که باری دیگر می‌توانند خانواده‌ی دوست داشتنی هارمون را در فصل هشتم، Apocalypse، در کنار یکدیگر ببینند.

چندی پیش رایان مورفی (Ryan Murphy) سازنده‌ی سریال، این خبر را تایید کرد که فصل جدید این مجموعه کراس‌اوری بین فصل اول، Murder House و فصل سوم، Coven خواهد بود. دو فصل مختلف با دو پایان بسیار متفاوت؛ «Murder House» ای که با رسیدن و ورود قریب‌الوقوع Antichrist پایان یافته است و «Coven» ای که با تاسیس یک مدرسه جادوگری بصورت عمومی، پایان می‌یابد. حال باید ببینیم چگونه این دو فصل با یکدیگر تلفیق خواهند شد و درنهایت چه داستانی را روایت خواهند کرد.

قبلا این مژده داده شده بود که بیشتر بازیگرانی که در سریال حضور ندارند در فصل هشتم دوباره باز خواهند گشت، از این لیست می‌توان: سارا پولسون (Sarah Paulson)، کتی بیتس (Kathy Bates)، ایوان پیترز (Evan Peters)، ادینا پورتر (Adina Porter)، شاین جکسون (Cheyenne Jackson)، بیلی ایچنر (Billy Eichner)، لسلی گروسمان (Leslie Grossman) و بیلی لورد (Billie Lourd) و همچنین تازه واردهایی مثل جوآن کالینز (Joan Collins) و کدی فرن (Kody Fern)، را نام برد. به هرحال باید منتظر ماند و دید بازیگرانی مثل پولسون و پیترز که دو کاراکتر متفاوت از یکدیگر در آن دو فصل داشتند، در این کراس‌ اور چه عملکردی از خود به نمایش خواهند گذاشت.

همچنین بسیاری از عوامل و دست اندر کاران American Horror Story از بازگشت تعداد زیادی از بازیگران Coven به فصل هشتم سریال، Apocalypse، خبر دادند، از جمله‌ی این بازیگران می‌توان به جسیکا لانگه (Jessica Lange)، لیلی ریب (Lily Rabe)، گیبوری سیدیبی (Gabourey Sidibe)، فرانسیس کانروی (Frances Conroy) و استیو نیکس (Steve Nicks) اشاره کرد‌.

این مجموعه که توسط مورفی و برد فالچوک (Brad Falchuk) تهیه و ساخته شده است، و برنده جوایز معتبر بسیاری از جمله: امی، گلدن گلوب و AFI شده است، سال گذشته فصل هفتم خود را از طریق شبکه فاکس روی آنتن برد. بخش ششم این مجموعه «Roanak» نیز اخیرا موفق به کسب چهار نامزدی امی اوارد در بخش‌های مدل مو، گریم و تنظیم صدا شده است. American Horror Story در طول ۶ فصل گذشته خود، ۲۸ نامزدی در امی اوارد را تجربه کرده است که در این بین موفق به بردن ۴ تا از آن‌ها شده است. تهیه کنندگی این مجموعه بر عهده‌ی «فاکس قرن بیستم» است. این سریال در ژانویه سال ۲۰۱۷ برای دو فصل دیگر تمدید شد.

فصل جدید American Horror Story: Apocalypse در تاریخ ۱۲ سپتامبر امسال روی آنتن خواهد رفت.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.