پخش برنامه‌ی جدید The Great British Bake Off از نتفلیکس

25 August 2018 - 21:00

نتفلکیس حق پخش استریمینگ اولین مسابقه‌ی کیک پزی انگیلیسی، The Great British Bake Off را خریداری کرده است. این مجموعه‌ی جدید در ۳۱ اوت روی استریمر در دسترس اعضا قرار خواهد گرفت. تمامی قسمت‌های این مسابقه از نتفلکیس پخش خواهد شد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

این برنامه که با نام The Great British Baking Show, Bake Off در بریتانیا شناخته می‌شود، از این به بعد به‌جای شبکه‌ی BBC از Chanel 4 پخش خواهد شد. این تغییر شبکه به این معناست که دو میزبان برنامه، سندی تاکسویگ (Sandi Toksvig) و نوئل فیلدینگ (Noel Fielding) در کنار داور جدید، پرو لیث (Peru Leith) اولین فصل برنامه در نتفلیکس را رقم خواهند زد.

زمانی که شبکه‌ی پخش برنامه تغییر کرد، تنها داوری که همچنان در برنامه باقی ماند، پل هالیوود (Paul Hollywood) بود. با اینکه این تغییر شبکه به مذاق بعضی از طرفداران مسابقه خوش نیامد، اما به نظر می‌رسد که آمار ۱۰ میلیون بیینده‌ایِ برنامه در یک هفته، تغییر خاصی نکرد و این مسابقه‌ی کیک پزی همچنان یکی از ۵ برنامه برتر در انگلستان است.

نتفلیکس در گذشته چندین قسمت از برنامه‌ی Bake Off را پخش کرده بود، اما همیشه لازم بود این قسمت‌ها ابتدا از PBS پخش شوند. اکنون با این قرارداد جدید، نتفلیکس تنها کمپانی‌ای خواهد بود که می‌تواند این برنامه را روی آنتن ببرد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.