فیلم تلویزیونی Timeless ساخته می‌شود

25 August 2018 - 23:05

دو ماه پس از آن‌که شبکه‌ی ان‌بی‌سی (NBC) ساخت سریال Timeless را برای دومین بار لغو کرد اعلام شد که Timeless به صورت یک فیلم دوقسمته ساخته می‌شود و این سریال را به اتمام می‌رساند. اکنون نویسندگان این سریال در توییتر اعلام کرده‌اند که این فیلم در ماه اکتبر فیلمبرداری و در ماه دسامبر پخش خواهد شد. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

بخش اول این فیلم توسط لارن گریِر (Lauren Greer) نوشته خواهد شد که یکی از نویسندگان قسمت The Day Reagan Was Shot از فصل دوم این سریال بود. بخش دوم این فیلم نیز توسط آریکا لیسانی (Arika Lisanne) نوشته می‌شود که نویسندگی چهار قسمت از این سریال را برعهده داشته است. این فیلم توسط جان شوآلتر (John Showalter)، کارگردان کارکشته‌ی تلویزیون ساخته می‌شود که تاکنون چهار قسمت از این سریال را کارگردانی کرده است.

فصل دوم این سریال اکشن/ماجرایی هیجان‌انگیز که خالقین آن اریک کریپکی (Eric Kripke) و شاون رایان (Shawn Ryan) هستند، درست از جایی شروع شد که در فصل اول به پایان رسیده بود. ما در این فصل شاهد ادامه‌ی ماجراجویی‌های گروه محبوب‌مان در سراسر تاریخ بودیم: رافوس (Rufus)، یک دانشمند، وایِت (Wyatt)، یک سرباز و لوسی (Lucy)، یک استاد تاریخ تلاش می‌کنند تا از فروپاشی دنیایی که ما می‌شناسیم جلوگیری کنند. در این فصل آن‌ها در تلاش‌شان برای نابودی ریتن‌هاوس (Rittenhouse)، سازمانی مخوف که برنامه دارد تاریخ را تغییر دهد و شکل واقعیت را دگرگون کند، متحد نامحتملی پیدا می‌کنند. آن‌ها در ادامه‌ی تلاش‌های خود به سال‌های ۱۶۹۲، ۱۹۱۷، ۱۹۴۱ و ۱۹۸۱ می‌روند و در عین حال می‌کوشند تا خودشان تغییری در گذشته ایجاد نکنند.

ساخت این سریال پس از فصل اول به دلیل تعداد اندک بینندگان لغو شد اما سه روز بعد پس از طرفداری پرشور هوادارانِ سریال ساخت آن دوباره از سر گرفته شد. شبکه‌ی ان‌بی‌سی ده قسمت دیگر از این سریال را عرضه کرد که پخش آن از اول ماه مارس آغاز شد.

رایان و کریپکی درباره‌ی این فیلم دوقسمته صحبت کرده‌اند:

اگرچه ما دوست داشتیم می‌توانستیم یک فصل دیگر از این سریال را بسازیم اما ساختن این فیلم هم اتفاق خوبی است. ما خیلی مشعوفیم که بار دیگر به این داستان بازمی‌گردیم تا آن را به بستار مشخصی برسانیم. استودیو، بازیگران و عوامل همگی به یک دلیل تلاش می‌کنند: طرفداران. چون آن‌ها سزاوارش هستند. چون آن‌ها باعث ادامه‌ی ساخت این سریال شدند و ما از شورمندی آن‌ها سپاس‌گزاریم.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.