مون بلودگود از سریال Are You Sleeping جدا شد

26 August 2018 - 09:00

به گزارش خبرگزاری «ددلاین» (Deadline)، «مون بلودگود» (Moon Bloodgood) از حضور در سریال پیش‌روی کمپانی «اپل» (Apple)، با نام Are You Sleeping «خوابیدی؟»، کناره‌گیری کرد. این بازیگر، که در سریال Falling Skies «آسمان‌های در حال سقوط» هنرنمایی کرده، بعد از فیلم‌برداری چهار قسمت از سریال درام و هیجانی «خوابیدی»، از این پروژه جدا شد و حال قرار است صحنه‌های او دوباره و با حضور بازیگری جدید فیلم‌برداری شوند. در حال حاضر تولید این سریال به تعویق افتاده تا بازیگر جایگزین بلودگود انتخاب شود. هنوز هیچ اطلاعاتی پیرامون این جدایی به دست نیامده، اما به نظر می‌رسد او مناسب ایفای نقش در این اثر نبوده و به همین دلیل از آن خارج شده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال خوابیدی که براساس رمانی با همین نام و به قلم «کاتلین باربر» (Kathleen Barber) ساخته شده، از حضور بازیگرانی از جمله «آرون پال» (Aaron Paul)، «لیزی کاپلان» (Lizzy Caplan)، «ران سیفاس جونز» (Ron Cephas Jones)، «الیزابت پرکینز» (Elizabeth Perkins)، «مکای فایفر» (Mekhi Phifer)، «مایکل بیچ» (Michael Beach)، «تریسی تامز» (Tracie Thoms) و «هنیفا وود» (Haneefah Wood) بهره برده است. داستان این سریال درباره‌ی فردی به نام «جوزی برمان» (با بازی لیزی کاپلان) بوده که در تلاش است تا زندگی‌اش را بعد از به قتل رسیدن پدرش، رها کردن مادرش، و خیانت دیدن از سوی خواهر دوقلواش، «لنی»، سروسامان دهد. البته همه‌چیز زمانی که یک خبرنگارِ تحقیقاتی دوباره پرونده‌ی قتل پدر او را بعد از ۱۳ سال باز می‌کند، عوض می‌شود.

سریال خوابیدی قرار است ۱۰ قسمت داشته باشد و توسط «نیشل ترامبل اسپلمن» (Nichelle Tramble Spellman)، که The Good Wife  «همسر خوب» را در کارنامه دارد، نوشته و تهیه‌ شود. او همچنین نقش شورانر سریال را برعهده خواهد داشت. علاوه بر این، «اکتاویا اسپنسر» (Octavia Spencer)، «ریس ویترسپون» (Reese Witherspoon)، «لورن نایستتر» (Lauren Neustadter)، «پیتر چرنین» (Peter Chernin)، «جنو تاپینگ» (Jenno Topping) و «کریستن کامپو» (Kristen Campo) هم به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی حضور دارند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.