پوستر جدید The Favourite را ببینید

26 August 2018 - 10:00

کمپانی «فاکس سرچ‌لایت پیکچرز» (Fox Searchlight Pictures)، به‌تازگی پوستر جهانی جدیدی از پروژه‌ی درام و تاریخی پیش‌روی خود، یعنی فیلم The Favourite «مورد علاقه» منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید. با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم «مورد علاقه» توسط «یورگوس لانتیموس» (Yorgos Lanthimos)، که The Lobster «خرچنگ» و The Killing of a Sacred Deer «کشتن گوزن مقدس» را در کارنامه دارد، کارگردانی شده و فیلم‌نامه‌ی آن را هم «دبورا دیویس» (Deborah Davis) و «تونی مک‌نامارا» (Tony McNamara) نوشته‌اند. از بازیگرانی که در این اثر حضور دارند می‌توان به «اما استون» (Emma Stone)، «الیویا کلمن» (Olivia Colman)، «ریچل وایس» (Rachel Weisz)، «نیکلاس هولت» (Nicholas Hoult)، «جو آلوین» (Joe Alwyn) و «مارک گیتیس» (Mark Gatiss) اشاره کرد. در ادامه می‌توانید پوستر بین‌المللی و جدید این فیلم را ببینید:

مورد علاقه، داستانی تند و نسبتا ناپسند را از دسیسه، شور و هیجان، حسادت و خیانت‌های سلطنتی روایت می‌کند. در اوایل قرن هجدهم، اگرچه انگلستان در جنگی با فرانسه به سر می‌برد، اما سلطنتی‌ها زندگی خود را با مسابقه‌دادن اردک‌ها و پای‌سیب خوردن در شادی می‌گذرانند. ملکه‌ای ناکارآمد و ضعیف به نام «اَن» (با بازی الیویا کلمن) سلطنت را اشغال می‌کند و زمانی که در مریضی به سر می‌برد، دوست نزدیک او «سارا» (با بازی ریچل وایس)، بجایش حکومت را در دست می‌گیرد. وقتی که یک خدمت‌کار جدید به نام «ابیگیل» (با بازی اما استون) از راه می‌رسد، دلربایی و جذابیتش، او را نزد سارا عزیز می‌کند.

سارا، ابیگیل را زیر بال‌وپر خود می‌گیرد و ابیگیل فرصتی پیدا می‌کند تا به اصل‌ و نسب اشرافی خود بازگردد. زمانی که سیاست‌های جنگ تمام وقت سارا را پر می‌کنند، ابیگیل جای او را می‌گیرد تا از ملکه مراقبت کرده و او را همراهی کند. بعد از مدتی دوستی پرشوری میان آن‌ها شکل می‌گیرد و این رابطه به ابیگیل شانسی می‌دهد تا جاه‌طلبی‌های خود را دنبال کند و در این راه هیچ‌کس و هیچ‌چیز هم نمی‌تواند جلوی او را بگیرد.

فیلم مورد علاقه را «سسی دمپسی» (Ceci Dempsey)، «اد گینی» (Ed Guiney)، «لی ماجیدی» (Lee Magiday) و «یورگوس لانتیموس» (Yorgos Lanthimos) تهیه‌ می‌کنند و قرار است در تاریخ ۲۳ نوامبر ۲۰۱۸ (۲ آذر ۹۷) شاهد اکران شدن آن در سراسر جهان باشیم.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.