جو و آنتونی روسو به کارگردانی اقتباسی از رمان Cherry می‌پردازند

26 August 2018 - 13:00

به گزارش Deadline، جو (Joe) و آنتونی روسو (Anthony Russo)  قرار است تا وارد پروژه‌ای با اقتباس از یک رمان به نام Cherry از نیکو واکر (Nico Walker) شوند و این دو برادر می‌خواهند کارگردانی ساخت فیلمی بر اساس آنرا بر عهده گیرند. برای آگاهی از ادامه‌ی خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

این گزارش نشان می‌دهد که ABGO یک میلیون دلار از فروش این کتاب بدست آورده است و داستانی واقعی از نویسنده را که یک پزشک سابق ارتش بوده است روایت می‌کند. این پزشک از عراق برگشته است و مبتلا به ناتوانی شدید و اعتیاد به مواد مخدر شده است و شروع به سرقت از بانک‌ها می‌کند. واکر در سال ۲۰۱۱ دستگیر شد و قرار شد در ۲۰۲۰ آزاد شود. این رمان به نوعی بعنوان ترکیبی از «پسر خدا» و «سگ‌های مخزن» معروف شده است. داستانی در مورد عشق، جنگ، سارقان بانک و هروئین. شما می‌توانید با کلیک روی اینجا این کتاب را خریداری کنید.

واکر هنگامی که در زندان بود جنگ روانی به راه انداخته بود که این موضوع اوضاع را پیچیده‌تر می‌کرد، چرا که او تنها اجازه داشت دقایق مشخصی را به صحبت با تلفن اختصاص دهد. Deadline خاطر نشان می‌کند که او با چندین عامل بیرونی از جمله Warner Bros صحبت کرده است که قرار شد کارگردانی را به جیمز فرانکو (James Franco)، کارگردان The Disaster Artist واگذار کنند و فیلمنامه را جان پولونو (John Pollono) نویسنده‌ی This Is Us بنویسد. اگرچه، AGBO حقوق آن را خرید و برادران روسو را به روی کار آورد. همچنین جسیکا گولدبرگ (Jessica Goldberg)، کسی که خالق سریال The Path برای  شبکه‌ی Hulu است، فیلمنامه را خواهد نوشت.

شایان ذکر است که کتاب Cherry چهاردهمین رمان پرفروش نیویورک تایمز نیز است.

آخرین کارگردانی برادران روسو، فیلم فاخر Avengers: Infinity War «انتقام جویان: نبرد ابدیت» بوده است که بیش از ۲ میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی فروش رفته است. این دو برادر در حال حاضر روی دنباله‌ی بدون عنوان «انتقام جویان ۴» کار می‌کنند که تابستان سال بعد اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.