پاتریک اسبورن فیلم Monument Valley را می‌سازد

26 August 2018 - 10:30

به گزارش ددلاین، پاتریک اسبورن (Patrick Osborne) برای ساخت و کارگردانی فیلم Monument Valley به استخدام پارامونت و وید رود پیکچرز درآمد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلمِ اقتباسی، شخصیت‌های لایو‌اکشن مدرن و امروزی را راهی دنیایی مشابه دنیای بازی که از آن الهام گرفته، می‌کند. هدف این فیلم ساخت فرنچایز خانوادگی هیبریدی CG/ لایو‌اکشن است.

بازی Monument Valley، جورچینی است که Ustwo Games تولید و منتشر کرده است. در اولین بخش بازی، بازیکن‌ها باید پرنس ایدا را در مارپیچ تصورات و چیزهای غیرممکن هدایت کنند در حالی که دنیای اطرافش برای رسیدن به سکوهای متعدد افزایش می‌یابد. در سری دوم بازی، داستان به مادر و بچه‌ای در همان دنیا می‌پردازد در حالیکه بازی اورجینال سفر برای کشف دنیای جالب و غیرممکن را نشان می‌دهد. بازیکن‌ها مدام صحنه‌هایشان تغییر می‌کند و بازیکن‌ها در هر پیچ غافلگیر می‌شوند و شاهد ارتقا و تکامل ارتباط میان مادر و فرزند در طول بازی هستند.

آکیوا گلدزمن (Akiva Goldsman) این فیلم را تولید می‌کند و مدیر تولید پارامونت، الیزابت راپوسو (Elizabeth Raposo) و مدیر تولید وید رود، گرگ لسانز (Greg Lessans) او را در این امر کمک می‌کنند. این فیلم در حال حاضر نویسنده ندارد و اسبورن به دنبال شخصی است که بتواند از این بازی محبوب موبایل اقتباس کند.

این بازی ۱۶۰ میلیون بار دانلود شده و جوایزی مانند جایزه طراحی اپل در سال ۲۰۱۴، بازی سال آی‌پد اپل و بهترین بازی موبایل را از آنِ خود کرده است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.