بازیگران سریال جدید کمپانی اپل اعلام شدند

26 August 2018 - 16:39

به گزارش خبرگزاری ددلاین، بازیگر فیلم Six Feet Under، لورن آمبروز (Lauren Ambrose) و بازیگر سریال بازی تاج و تخت، نل تایگر فری (Nell Tiger Free) نقش‌های اصلی سریال تریلر و روان‌شناختی بدون عنوان اپل را ایفا خواهند کرد. این تریلر را ام. نایت شایمالان (M. Night Shyamalan) تهیه می‌کند و تونی باسگالوپ (Tony Basgallop) می‌نویسد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جزییات داستان سریال همچنان پنهان نگه داشته شده است. هرچند گزارش‌ها حاکی از این است که سریال درباره دوروتی و شین ترنر است که پرستار بچه جوانی به نام لین را استخدام کرده‌اند تا در کارهای نوزادشان کمک‌شان کند. آمبروز نقش دوروتی را بازی خواهد کرد و فری لین گرایسون خواهد بود.

این سریال بدون عنوان ۱۰ قسمت نیم ساعته است و شایمالان اولین قسمت را کارگردانی خواهد کرد. کمپانی تولید این کارگردان، Blinding Edge Pictures، تولید سریال را برعهده دارد و آشوین راجان (Ashwin Rajan) تهیه‌کننده اجرایی سریال است. جیسون بلامنتال (Jason Blumental)، تاد بلک (Todd Black) و استیو تیچ (Steve Tisch) تهیه‌کنندگان اجرایی کار به همراه تایلور لاتام (Taylor Latham) هستند.

شایملان تهیه‌کننده اجرایی Wayward Pines، درام رازآلودی که سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ از شبکه فاکس پخش شد، بود.‌ پخش این درام اخیرا کنسل شده و این تعجبی ندارد چون دو سال پخش نشده بود. بعد از موفقیت انتقادی و تجاری تریلر ترسناک و روان‌شناختی Split، او شانس خود در ساخت سریال تلویزیونی موفق دیگری را مجددا امتحان می‌کند.

کمپانی اپل در حال حاضر سریال‌های زیادی برای ساخت دارد مانند Pachinko که درام بین‌المللی است که با سه زبان متفاوت گفته می‌شود؛ درام جان ام چو (John M. Chu) براساس زندگی هیلدا لیسیاک با بازی بروکلین پرینس (Brooklynn Prince)؛ سریال کمدی بدون عنوان راب مک‌الهنی (Rob McElhenney) و چارلی دی؛ درام فضایی ران مور (Ron Moore) با بازی جوئل کینمن (Joel Kinnaman)؛ و سریال جدید Losing Earth براساس داستانِ ناتانیل ریچ (Nathaniel Rich) در مجله نیویورک تایمز.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.