اضافه شدن بازیگران جدید به مینی‌سریال Central Park Five

26 August 2018 - 17:00

پروژه آینده ایوا دوورنی (Ava DuVernay) که مینی‌سریالی تحت عنوان Central Park Five است، در حال تکمیل تیم بازیگری خود با افزودن فامکه یانسن (Famke Janssen)، جاشوا جکسون (Joshua Jackson)، کریستوفر جکسون (Christopher Jackson)، بلیر آندروود (Blair Underwood)، عمر دورسی (Omar Dorsey)، ادپرو اودیه (Adepero Oduye) و آرورا پرینو (Aurora Perrineau) است. با سینماگیمفا همراه باشید.

یانسن در این مجموعه نقش نانسی رایان (Nancy Ryan)، دادستان منهتن را ایفا می‌کند که وظیفه رهبری و هدایت تحقیقات مجدد در مورد پرونده را بر عهده دارد. پرینو نقش تانیا (Tanya)، دوست‌دختر ریموند سانتانا جونیور (Raymond Santana Jr) را پس از آنکه ریموند از زندان آزاد می‌شود، بازی می‌کند. همچنین ویلیام سدلر (William Sadler) را در نقش مایکل شیهان (Michael Sheehan)، کاراگاه شهر نیویورک خواهیم دید.

این مینی‌سریال براساس داستانی واقعی است که برای مدتی کشور را درگیر کرد و آن پرونده پنج نوجوان رنگین پوست بود که محکوم شده‌ بودند درحالی‌که مقصر نبودند. مینی‌سریال بر این پنج نوجوان از محله هارلم (Harlem) به نام‌های آنترون مک‌کری (Antron McCray)، کوین ریچاردسون (Kevin Richardson)، یوسف سالام (Yusef Salaam)، کوری وایس (Korey Wise) و ریموند سانتانا متمرکز است. این مجموعه از بهار سال ۱۹۸۹، اولین زمان محاکمه نوجوانان تا سال ۲۰۱۴ که تبرئه شدند را دربرمی‌گیرد.

کریس چاک (Chris Chalk) که با سریال Gotham (گاتهام) شناخته می‌شود، قرار است نقش بزرگسالی یوسف سالام را ایفا کند. بازیگران تازه‌کاری از جمله فردی میارز (Freddy Miyares) و جاستین کانینگهام (Justin Cunningham) هم به ترتیب بزرگسالی‌های ریموند سانتانا و کوین ریچاردسون را بازی خواهند کرد. این بازیگران قرار است به جارل جروم (Jharrel Jerome) و جوون ادپو (Jovan Adepo) که نقش‌های کوری وایس و آنترون مک‌کری را به تصویر می‌کشند، بپیوندند.

ایثن هریس (Ethan Herisse) در نقش جوانی‌های یوسف سالام ظاهر می‌شود و مارکوس رودریگز (Marquis Rodriguez) هم بازیگر جوانی‌های ریموند سانتانا خواهد بود. همچنین کالیل هریس (Caleel Harris) به عنوان آنترون مک‌کری جوان حضور دارد و اسانته بلک (Asante Black) هم جوانی کوین ریچاردسون را بازی می‌کند. این دو بازیگر به همراه جارل جروم، نقش سه نوجوانی را که در سال ۱۹۸۹ به اشتباه متهم به جرم تجاوز شدند را به نمایش می‌گذارند.

پیش از این اعلام شده بود که بازیگران دیگری از جمله مایکل کی. ویلیامز (Michael K. Williams)، ورا فارمیگا (Vera Farmiga)، جان لگویزمائو (John Leguizamo)، فلیسیتی هافمن (Felicity Huffman)، نیسی نش (Niecy Nash)، آنجانو الیس (Aunjanue Ellis)، کایلی بانبری (Kylie Bunbury)، مارشا استفنی بلیک (Marsha Stephanie Blake) و استورم رید (Storm Reid) هم در این مینی‌سریال حضور خواهند داشت.

ایوا دوورنی علاوه بر نویسندگی و کارگردانی، همچنین به عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی در کنار جف اسکال (Jeff Skoll)، جاناتان کینگ (Jonathan King)، اپرا وینفری (Oprah Winfrey)، جین رزنتال (Jane Rosenthal) و بری ولش (Berry Welsh) نقش خواهد داشت. فیلم‌برداری Central Park Five در طی چند روز آینده آغاز شده و در سال ۲۰۱۹ توسط نت‌فلیکس در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.