حق امتیاز فرانچایز The Texas Chain Saw Massacre به کمپانی Legendary Entertainment رسید

26 August 2018 - 20:00

طبق گزارش وب‌سایت خبری Bloody Disgusting، حق ساخت ریبوت The Texas Chain Saw Massacre (کشتار با اره برقی در تگزاس) به کمپانی Legendary Entertainment/Pictures رسیده است تا داستان صورت‌چرمی (Leatherface) و خانواده‌اش را روایت کنند. هنوز مشخص نیست که آیا استودیوهای دیگر نیز برای به دست‌آوردن حقوق این فرانچایز تلاش کرده‌اند یا خیر اما این وب‌سایت خبری مصمم است که سریال تلویزیونی و فیلم‌های بیشتری از فرانچایز saw (اره) ساخته خواهد شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

کمپانی Legendary پیش از این نیز سابقه ساخت و تولید پروژه‌هایی براساس فیلم‌ها و کاراکترهای ترسناک کلاسیک داشته است، از جمله ساخت فیلم Godzilla (گودزیلا) و King Kong (کینگ کونگ) در سال‌های اخیر. این کمپانی همچنین فیلم‌های مستقلی را در ژانر وحشت تهیه و تولید کرده است از جمله فیلم‌های Trick ‘r Treat و Krampus (کرمپوس) از مایکل دوگرتی (Michael Dougherty)، فیلم پرهزینه Dracula Untold (ناگفته‌های دراکولا) از گری شور (Gary Shore) و فیلم Crimson Peak (قله‌ای به رنگ خون) از گیرمو دل تورو (Guillermo del Toro).

فرانچایز The Texas Chain Saw Massacre (کشتار با اره برقی در تگزاس) بر صورت‌چرمی و خانواده‌اش که در زمین‌های جنگلی دورافتاده زندگی می‌کنند، متمرکز است؛ او بازدیدکنندگان بی‌گناهی را که به زمین‌هایشان در حومه تگزاس وارد شده‌اند، گیر انداخته و یکی یکی آن‌ها را می‌کشد. فیلم اصلی به کارگردانی توب هوپر (Tobe Hooper) در سال ۱۹۷۴ منتشر شد. این فرانچایز درحال‌حاضر ۸ فیلم دارد که آخرین آن‌ها به نام Leatherface (صورت‌چرمی) سال گذشته اکران شد.

منبع: comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.