پاپی مونتگومری بازیگر سریال جدید ABC است

26 August 2018 - 21:30

شبکه ABC سفارش ساخت سریال ۱۳ قسمتی Reef Break با بازی پاپی مونتگومری (Poppy Montgomery) را داده که درام جنایی جدیدی براساس ایده‌ی مونتگومری و کوین سانزل (Kevin Sanzel) است که سانزل شورانر سریال و مونتگومری تهیه‌کننده اجرایی سریال خواهد بود برای خواندن جزییات بیشتر با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال Reef Break درام اکشن یک ساعته‌ای با بازی پاپی مونتگومری در نقش Cat Chambers، دزدی تحول یافته‌ای که اداره جزیره آرام را برعهده می‌گیرد، است. کت که بی‌باک و نترس و مقاوم است، در ماجراجویی‌هایش در این جزیره، گذشته‌اش به او برای درک بهتری از جنایت و جنایتکاران کمک می‌کند.

حضور کت باعث ایجاد مشکلاتی برای دوستان قدیمی، دشمنان و عشاق مانند همسر سابقش که مامور اف‌بی‌آی است، رییس خلافکارِ زندانی‌اش و کارآگاه پلیسی که عاشقش می‌شود، می‌گردد. هر قسمت از سریال به یک شخصیت می‌پردازد.

چانینگ دانگی (Channing Dungey)، مدیر شبکه ABC، گفته:

خوشحالیم این سریال جدید پاپی مونتگومری را برای تابستان ۲۰۱۹ در اختیار دارد.‌ این سریال لوکیشن‌های زیبایی خواهد داشت.

کلی لی (keli Lee)، کارگردان تولید محتوای بین‌المللی استودیو ABC نیز اظهار داشته:

استودیو ABC از کار کردن با پاپی مونتگومری و کن سانزل خوشحال است و این تیم رویایی این سریال جذاب است. پیش‌بینی می‌کنیم این سریال مخاطبین سراسر دنیا را جذب کند و از کار کردن با شریکانمان، شبکه M6 و ABC نیز به شدت خوشحالیم.

سریال Reef Break را استودیو ABC و ABC Studios International با همکاری M6 می‌سازند و در ایالت متحده از طریق شبکه ABC و در فرانسه از شبکه M6 پخش می‌شود. Disney Media Distribution حقوق بین‌المللی فیلم را در اختیار دارد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.