آنتونی کونشنی به فصل چهارم سریال Supergirl پیوست

27 August 2018 - 09:00

به نقل از Deadline، آنتونی کونچنی «Anthony Konechny» با CW برای پیوستن به فصل چهارم سریال Supergirl «سوپر گرل» قرداد امضا کرده است. با سینماگیمفا همراه باشید.

کونشنی قرار است که نقش نماینده جنسن «Jensen» را بازی کند که توسط الکس دنوس «Alex Danvers» برای کار درون DEO استخدام می‌شود. اما درحال تلاش برای یافتن جایگاه خود درون سازمان است. شخصیت کونشنی در فصل چهارم سریال Supergirl به نمایش در می‌آید. علاوه بر کونچنی، فصل چهارم شامل بازیگرانی همچون بریس بوکسلاینر «Bruce Boxleitner»، رونا میترا «Rhona Mitra»، روبرت بیکر «Robert Baker»، سم ویتور «Sam Witwer» و نیکون مینز «Nicole Maines» می‌شود.

داستان سریال که از کمیک‌های کمپانی «دی‌سی» اقتباس شده، درباره دختری به نام «کارا زور ال»  است. او زمانی که سیاره «کریپتون» در حال نابودی بود، توسط پدر و مادرش به زمین فرستاده شد تا از پسرعمویش «کال ال» (سوپرمن) محافظت کند. سفینه‌ی او در میان راه خراب می‌شود و او دیرتر از کال ال به زمین می‌رسد. در آن زمان کال ال به سوپرمن تبدیل شده و دیگر نیازی به مراقبت کارا ندارد. در نتیجه کارا که دارای قدرت‌هایی مشابه سوپرمن است، به عنوان یک انسان معمولی شروع به زندگی می‌کند اما بعد از مدتی متوجه می‌شود که برای نجات مردم باید دست‌به‌کار شود. به همین دلیل قدرت‌هایش را به جهان معرفی می‌کند و با نام ابرقهرمان «سوپرگرل» به نجات جان مردم می‌پردازد.

از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به «ملیسا بنویست» (Melissa Benoist)، «مکاد بروکس» (Mehcad Brooks)، «کایلر لی» (Chyler Leigh)، «جرمی جوردن» (Jeremy Jordan)، «کیتی مک‌گراث» (Katie McGrath) و «جسی راث» (Jesse Rath) اشاره کرد. شخصیت جدید این سریال هم با نام Agent Liberty در فصل چهارم به نمایش در می‌آید. این سریال توسط کمپانی «Berlanti Productions» با همکاری «برادران وارنر» ساخته شده؛ همچنین تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هم «گرگ برلانتی» (Greg Berlanti)، «سارا شکتر» (Sarah Schechter)، «رابرت رونر» (Robert Rovner) و «جسیکا کوئلر» (Jessica Queller) هستند. Supergirl (سوپرگرل) که بر اساس کاراکترهای دنیای DC است توسط جری سیگل (Jerry Siegel) و جو شوستر (Joe Shuster) ساخته می‌شود.

فصل چهارم سریال Supergirl از October 14 «بیست و دو مهر ماه» پخش خود را درون The CW آغاز می‌کند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.