کارگردان Detective Pikachu قصد دارد تا پوکمون را به دنیای واقعی بیاورد!

27 August 2018 - 12:00

راب لترمن (Rob Letterman) کارگردان فیلم Detective Pikachu «کارآگاه پیکاچو» در صحبت با IGN در مورد فیلم بعدی‌اش یعنی اولین لایو اکشن از فیلم پوکمون (Pokemon) توضیح داد و خاطر نشان کرد آنها قصد دارند به جای آوردن شخصیت هوادار پسندِ اش کچام (Ash Ketchum) به روی صحنه، راه دیگری بروند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

لترمن گفت:

این یک داستان واقعا جذاب است. این چیزی بود که قلب و روح داشت و بسیار منحصر بفرد بود. و به خاطر اینکه کارهای زیادی اکنون روی شخصیت اش انجام شده است، برای اولین فیلم لایو اکشن من فکر کردم که اگر شخصیت جدیدی را به جای او بیاوریم ایده‌ی خوبی باشد اما باید این شخصیت جدید را در دنیای پوکمون جا بیندازیم. بنابراین باید از تمام قوانین پیروی کند و بسیاری از چیزهایی که دوست داریم را خواهیم دید.

لترمن همچنین حضور افتخاری رایان رینولدز (Ryan Reynolds) برای صدای نقش اصلی کارآگاه گفت:

این مانند یک عدم هماهنگی است، اما واقعا طبیعی به نظر می‌رسد. واقعا خنده‌دار است؛ آنها همگی در کنار هم خنده‌دار هستند.

چالش دیگر تولید این لایو اکشن، انتخاب شخصیت پوکمون برای گنجاندن در فیلم بود. در مجموع، دنیای پوکمون ۸۰۲ شخصیت متفاوت دارد و بنابراین تیم می‌بایست انتخاب کند که کدامیک برای داستان بهترین است. لترمن مستقیما با شرکت پوکمون و Game Freak برای انتخاب اینکه کدام شخصیت برای فیلم دوست داشتنی‌تر است، کار کرده‌ است. در پاسخ به اینکه چگونه سازندگان به فیلم نگاه می‌کنند، لترمن گفت:

آنها به طرز شگفت‌آوری واقعی هستند، شما باید همانطور که به راکت راکون (Rocket Raccoon) در فیلم Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» نگاه می‌کنید، به پوکمون هم نگاه کنید. اگر در فیلم آنها را واقعی می‌بینیم، تاثیر تکنولوژی است. همان گروهی  روی این کار می‌کنند که روی Jungle Book «کتاب جنگل» هم کار کرده‌اند. ما افرادی را داریم که روی Fantastic Beasts هم کار کرده‌اند. آنها از نظر فنی و جلوه‌های بصری، در دنیا بی‌نظیر هستند. باید گفت که این لایو اکشن کاملا واقعی است و انگار در فیلم واقعا زنده هستند.

این فیلم در اصل قرار بود تا در دهم مه اکران شود، اما با توجه به تغییرات زمانبندی از استودیو Universal و Warner Bros، احتمال می‌رود که این تاریخ اکران عقب‌تر بیوفتد. سینما گیمفا اطلاعات دقیق‌تر در مورد اکران این فیلم را به محض انتشار اعلام خواهد کرد.

هنروران فیلم «کارآگاه پیکاچو» عبارتند از: رایان رینولدزِ بزرگ که نامزد جایزه‌ی گلدن گلوب شده است و شخصیت «دد پول» را استادانه به تصویر کشید، در تقش صدای پوکمون، جاستیس اسمیت (Justice Smith) بازیگر Jurassic World: Fallen Kingdom، کثرین نیوتون (Kathryn Newton) بازیگر Big Little Lies، کن واتاناب (Ken Watanabe) نامزد جایزه‌ی اسکار و بازیگر فیلم The Last Samuraiف سوکی واترهاوس (Suki Waterhouse) بازیگر Assassination Nation، ریتا اورا (Rita Ora) بازیگر Fifty Shades Freed و برنده‌ی گولدن گلوب بیل نیقی (Bill Nighy) بازیگر Gideon’s Daughter.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.