انتشار فیلم Rocketman دو هفته به تعویق افتاد

27 August 2018 - 13:01

پایگاه خبری هالیوود ریپورتر (The Hollywood Reporter) اعلام کرد که کمپانی پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures)، قصد دارد انتشار فیلم Rocketman «راکت‌من» را دو هفته عقب بیاندازد؛ این فیلم داستات زندگی التون جان (Elton John) را روایت می‌کند. این فیلم در ابتدا قرار بود تا در تاریخ ۱۷ می سال ۲۰۱۹ منتشر شود، ولی اکنون این فیلم در تاریخ ۳۱ می منتشر خواهد شد. با در نظر گرفتن تاریخ انتشار جدید، این فیلم قرار است تا در مقابل فیلم Godzilla: King of Monsters «گودزیلا: پادشاه هیولاها» و فیلم بدون عنوان بلوم‌هاوس قرار گیرد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

داستان این فیلم بر اتفاقات ابتدای راه ستارۀ موسیقی، یعنی التون جان تمرکز دارد و مسیر رو به موفقیت او را به تصویر می‌کشد؛ از زمانی که اعجوبه‌ای در دانشکده موسیقی رویال بود، تا زمانی که با مشارکت دوست همیشگی و بانفوذش یعنی برنی تاپین (Bernie Taupin) توانست به یک ستارۀ جهانی موسیقی بدل شود. این فیلم بر سرگذشت این هنرمند تمرکز دارد و تصویر زیبایی از او به نمایش می‌گذارد و ما باید خودمان را آماده کنیم تا این هنرمند را در طول زندگی‌اش همراهی کنیم.

در این فیلم ستارگانی چون تارون اگرتون (Taron Egerton) در نقش آلتون جان، جیمی بل (Jamie Bell)، ریچارد مادن (Richard Madden) و برایس دالاس هاوارد (Bryce Dallas Howard)، ایفای نقش می‌کنند.

کارگردانی این فیلم برعهده دکستر فلچر (Dexter Fletcher) است و فیلم‌نامۀ آن را لی هال (Lee Hall) به نگارش درمی‌آورد. متیو واگن (Matthew Vaughn) به همراه التون جان و دیوید فرنیش (David Furnish) تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده دارند. تولید این فیلم از تابستان آغاز می‌شود و در تابستان سال آینده، بر پرده سینما نقش خواهد بست.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.