اکران فیلم جدید Halloween یک هفته مانده به جشن هالووین

27 August 2018 - 15:17

براساس گزارش Bloody Disgusting فیلم جدید Halloween «هالووین» مطابق با سنت فیلم‌های نیمه‌ی اول این مجموعه‌فیلم، در تاریخ ۲۳ اکتبر اکران خواهد شد (۳۱ اکتبر جشن هالووین است). با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

لاری استرود (Laurie Strode) در سال ۱۹۷۸ از رویارویی با مایکل مایرز (Michael Myers)، هیئت نقاب‌داری که دوستان او را کشت و اهالی شهر هادنفیلد (Haddonfield) را به وحشت انداخت، جان سالم به در می‌برد. مایرز بعدتر دستگیر و در بیمارستان روانی بستری می‌شود. خاطرات کابوس‌وار آن شب برای چهل سال با لاری همراه بوده و اکنون مایرز که در یک جابه‌جایی ساده موفق به فرار شده و چندین نفر را در این راه به قتل رسانده، بار دیگر در شب هالووین بازگشته است. این بار لاری به تبع سال‌ها تمرین برای بقا، آماده است تا از جان خود، دخترش کارن (Karen) و نوه‌اش آلیسون (Allyson) که نوجوان است محافظت کند.

در این فیلم جمی لی کورتیس (Jamie Lee Curtis) به نقش نمونه‌وار خود در قالب لاری استرود بازمی‌گردد تا برای آخرین بار با مایکل، کسی که برای سال‌ها روح او را در وحشت فرو برده مواجه شود. جودی گریر (Judi Greer) نقش کارن دختر کاراکتر کورتیس و آندی ماتیچاک (Andi Matichak) نقش نوه‌ی او را ایفا خواهند کرد.

کاراکتر کورتیس در فیلم Halloween Resurrection «رستاخیز هالووین»، یکی از دنباله‌های غیررسمی این مجموعه‌فیلم محصول سال ۲۰۰۲ کشته شد اما به نظر می‌رسد که این دنباله‌ی جدید برای روایت داستان خود بسیاری از این دنباله‌های غیررسمی را نادیده خواهد گرفت. کورتیس تاکنون در چهار قسمت از این مجموعه‌فیلم حضور داشته است.

جان کارپنتر (John Carpenter)، استاد ژانر وحشت به عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی و مشاور خلاقه در این پروژه همکاری خواهد کرد. او اکنون به سردمدار ژانر وحشتِ این روزهای سینما یعنی جسیون بلوم (Jason Blum) می‌پیوندد. دیوید گوردون گرین (David Gordon Green) و دنی مک‌براید (Danny McBride) با الهام از اثر کلاسیک کارپنتر داستانی را خلق کرده‌اند که مسیر جدیدی را برای فیلم دوران‌ساز سال ۱۹۷۸ باز خواهد کرد. گرین کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده دارد.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.