کاری اسکاگلند کارگردان دو اپیزود اول مینی‌سریال زندگی راجر ایلز شد

27 August 2018 - 18:00

شبکه تلویزیونی شوتایم (Showtime) اعلام کرد که کارگردان نامزد جایزه امی، کاری اسکاگلند (Kari Skogland) را برای کارگردانی دو قسمت اول مینی‌سریالی درباره رییس سابق فاکس‌نیوز، راجر ایلز (Roger Ailes)، به خدمت گرفته است. این مینی‌سریال براساس کتاب پرفروش The Loudest Voice in the Room نوشته‌ی گابریل شرمان (Gabriel Sherman) ساخته می‌شود و بازیگر نقش ایلز، راسل کرو (Russell Crowe) خواهد بود. با سینماگیمفا همراه باشید.

اسکاگلند پیش از این برای سریال The Handmaid’s Tale (سرگذشت ندیمه) جایزه بفتا را برده بود و در سریال‌های درخشان دیگری همچون Boardwalk Empire (امپراتوری بوردواک)، House of Cards (خانه پوشالی) و The Walking Dead (مردگان متحرک) نیز همکاری داشته است. او همچنین تنها زنی بود که امسال برای کارگردانی درخشان سریال درام نامزد جایزه امی شده بود.

شوتایم در تشریح این مینی‌سریال چنین نوشته است:

در چشم‌انداز رسانه‌های سیاسی پرهیجان این دوران، هیچ شخصی بزرگ‌تر از راجر ایلز نیست، حتی پس از گذشت دورانش؛ کسی که فاکس‌نیوز را به نیرویی گریزناپذیر تبدیل کرد که نحوه گفت‌و‌گو در مورد سطوح بالای دولت را تغییر داد. برای درک حوادثی که منجر به ظهور دونالد ترامپ شد، ابتدا باید ایلز را درک کنید! این مینی‌سریال چالش مذکور را برآورده می‌کند؛ در درجه اول بر یک دهه گذشته و مدتی که شاید ایلز رهبر غیر رسمی جمهوری‌خواهان شده بود، تمرکز می‌کند. سپس فلش‌بکی می‌زند و رویدادهای زندگی ایلز را روایت می‌کند، از اولین دیدارش با ریچارد نیکسون که شروع فعالیت‌های سیاسی و شهرتش محسوب می‌شود گرفته تا اتهام آزار و اذیت‌های جنسی و در نهایت پایان سلطنت ایلز بر فاکس‌نیوز. این مینی‌سریال از چندین دیدگاه متفاوت روایت می‌شود تا به طور کامل شرایط روانی جهت‌گیری‌های سیاسی ایلز را به نمایش درآورد.

شبکه شوتایم با همکاری بخش تلویزیونی کمپانی Blumhouse، مینی‌سریال را تهیه و تولید خواهد کرد و تهیه‌کنندگان اجرایی آن عبارتند از: تام مک‌کارتی (Tom McCarthy)، جیسون بلوم (Jason Blum) و الکس متکالف (Alex Metcalf) به همراه مارسی وایزمن (Marci Wiseman) و جرمی گلد (Jeremy Gold) از کمپانی Blumhouse.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.