تولید فیلم Maleficent 2 به طور رسمی پایان یافت

27 August 2018 - 23:00

پس از گذشت تقریبا سه ماه از فیلم‌ برداری فیلم Maleficent 2 «ملیفیسینت ۲»، در نهایت فیلم برداری آن به پایان رسید و کارگردان آن در شبکه‌های اجتماعی از این موضوع خبر داد. فیلم اصلی Maleficent در ماه مه سال ۲۰۱۴ اکران شد و آنجلینا جولی (Angelina Jolie) نقش محوری آنرا بر عهده داشت. او در این فیلم نقش شخصیت شرور فیلم را بازی می‌کرد. Maleficent که می‌توان گفت ریبوتی از فیلم کلاسیک «زیبای خفته» بود، در آن سال یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌ها نام گرفت و بیش از ۷۵۸ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

تولید Maleficent 2 به آنجلینا جولی وابسته بود و تا اواخر سال گذشته هم ساخت آن تایید نشد. رونینگ (Rønning) کارگردان این فیلم، پس از اتمام کارش بر روی فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales «دزدان دریایی کارائیب: مردگان قصه نمی‌گویند» برای شرکت دیزنی، کارگردانی این پروژه را بر عهده گرفت که فیلم‌ برداری آن نیز از ماه مه گذشته آغاز شد.

برای نشان دادن اتمام موفقیت آمیز کار فیلم‌برداری در استودیو Pinewood، رونینگ تمام دست اندرکاران را دور هم جمع کرد و عکس دسته جمعی انداخت. او این عکس را در صفحه‌ی اینستاگرامش منتشر کرده است. کارگردان رونینگ در ضمن این پست از همگی تشکر کرده است. شما می‌توانید در صفحه‌ی اینستاگرام او این عکس را مشاهده کنید.

در یک پست جداگانه، فنینگ (Fanning) نیز در صفحه‌ی اینستاگرامش پایان فیلم‌برداری را اطلاع داده است و خاطر نشان کرده است که او فکر می‌کند اکران این فیلم در سال ۲۰۲۰ اتفاق افتد. جدای از بازگشت فنینگ و جولی به قسمت دوم فیلم Maleficent، تیم بازیگری تحسین برانگیزی برای این فیلم گردآوری شده‌اند: مایکل پفیفر (Michelle Pfeiffer) در نقش ملکه اینگریث (Ingrith)، هریس دیکینسون (Harris Dickinson) در نقش شاهزاده فیلیپ (Phillip) و چیتل اجیوفور (Chiwetel Ejiofor) که احتمالا نقشی مهم را عهده دار باشد. همچنین ایملدا استانتون (Imelda Staunton)، جونو تمپل (Juno Temple) و لسلی منویل (Lesley Manville) نیز به نقش‌هایشان باز خواهند گشت.

نکته‌ی قابل توجه در خصوص این دنباله این است که اکنون از تمام بندها و محدودیت‌های فیلم کلاسیک «زیبای خفته» رها شده است و دیدن اینکه اکنون چه جهت گیری‌هایی در داستان بین شخصیت‌ها وجود دارد، جالب خواهد بود. خلاصه‌ای که اکنون برای Maleficent 2 موجود است، اطلاعات زیادی در اختیار ما نمی‌گذارد اما اذعان دارد که رهایی از جادو و طلسم‌هایی که وجود داشت، بخشی از داستان اصلی فیلم جدید است. اما از سمتی دیگر نیز ارتباط و کنش‌ها مابین ملیفیسینت و اینگریث، این دو شخصیت زن در داستان، می‌تواند محوریت فیلم را قالب‌بندی کند. ما مشتاقانه هر نوع خبر در خصوص این دنباله‌ی مورد انتظار از دیزنی را منتشر خواهیم کرد.
شایان ذکر است تاریخ اکران Maleficent 2 نهم خرداد ۹۹ (۲۹ مه ۲۰۲۰) اعلام شده است.
منبع: Screenrant
برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.