پیوستن کسدی مک‌کلینزی به سریال The Walking Dead

27 August 2018 - 21:00

طبق گزارش هالیوودریپورتر، کسدی مک‌کلینزی (Cassady McClincy) به جمع بازیگران سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) پیوسته است تا نقش یکی از کاراکترهای موجود در کتاب کامیک این مجموعه را ایفا کند. با سینماگیمفا همراه باشید.

این بازیگر که در فیلم Love, Simon (با عشق، سایمون) و سریال Castle Rock (کسل راک)  نیز حضور داشت، در این سریال نقش لیدیا (Lydia) را ایفا خواهد نمود که در بحبوحه درگیری میان خاندان ریک (Rick) و گروه وحشی نجواکنندگان (Whisperers)، داستان عشقی خود و کارل (Carl) را تخیل می‌کند. تا بدین‌جا می‌دانیم که گروه دومی که در فصل نهم ظاهر می‌شوند، توسط سامانتا مورتون (Samantha Morton) رهبری و هدایت می‌شوند اما اینکه چگونه لیدیا قرار است در مرکز داستان قرار بگیرد درحالی‌که کارل مرده است، هنوز مشخص نیست و باید تا زمان انتشار این فصل منتظر آن ماند.

سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) بر اساس کامیکی نوشته‌‌ی رابرت کرکمن (Robert Kirkman) ساخته شده است و داستان ماه‌ها و سال‌های بعد از یک آخرالزمان زامبی‌ای را به تصویر می‌کشد و درباره گروهی از بازماندگان به رهبری افسر پلیس ریک گریمز (Rick Grimes) است که به دنبال خانه و مکانی امن می‌گیردند. فصل نهم کمی در زمان پیش‌ رفته و جنگ همه جانبه علیه گروه نیگان (Negan) را به تصویر می‌کشد. همچنین شاهد تلاش ریک برای ساخت آرمان شهری خواهیم بود که پسرش کارل تصور کرده بود.

ستارگان این سریال، آندرو لینکن (Andrew Lincoln)، نورمن ریدوس (Norman Reedus)، لارن کوهان (Lauren Cohan)، دانای گرویای (Dania Gurira)، ملیسا مک‌برد (Melissa McBride)، لنی جیمز (Lennie James)، آلنا میسترسون (Alanna Masterson)، جاش مک‌دریمت (Josh McDermitt)، کریستین سراتوس (Christian Serratos)، سیت گیلیام (Seth Gilliam)، راس مارکواند (Ross Marquand)، آستین آملیو (Austin Amelio)، تام پین (Tom Payne)، زاندر برکلی (Xander Berkeley)، خاری پیتون (Khary Payton) و جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) هستند. بازیگران جدیدی که در فصل نهم خواهیم دید، لارن ریدلوف (Lauren Ridloff) در نقش شخصیت کانی (Connie) که در کامیک حضور داشت؛ به همراه النور ماتسورا (Eleanor Matsuura) در نقش یومیکو (Yumiko) و دن فوگلر (Dan Fogler) درنقشی نامعلوم خواهند بود.

آغاز پخش فصل نهم سریال The Walking Dead (مردگان متحرک)، ۷ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۵ مهر ۱۳۹۷) از شبکه AMC خواهد بود.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.