جزئیاتی از داستان فیلم Sherlock Holmes 3 منتشر شد

27 August 2018 - 20:00

جود لا «Jude Law» اولین جزئیات از داستان فیلم Sherlock Holmes 3 «شرلوک هلمز ۳» را منتشر کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

اگرچه به زودی شاهد نقش آفرینی لا درون فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald و Captain Marvel هستیم، اما وقتی وی در سال ۲۰۰۹ همراه رابرت داونی جونیور «.Robert Downey Jr» در اولین قسمت از شرلوک هلمز «Sherlock Holmes» ایفای نقش کرد، باعث محبوبیت چشم‌گیرش شد. دنباله دوم این فیلم هم در سال ۲۰۱۱ همان موفقیت سری پیشش را به دست آورد. حالا پس از هفت سال، کار تولید ۳ Sherlock Holmes شروع شده است.

در حال حاضر حضور لا و رابرت داونی برای Sherlock Holmes 3 تایید شده است، اما مشخص نیست که آیا باز هم گای ریچی «Guy Ritchie» کارگردان این فیلم هست یا خیر. کمپانی برادران وارنر اعلام کرده است که این فیلم در سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد و در این صورت، می‌توان امیدوار بود که این پروژه گام‌های مثبتی برای راضی کردن مخاطب برمی‌دارد. وضعیت فیلم‌نامه در حال حاضر مشخص نیست؛ اما لا در آخرین مصاحبه خود به بخش‌هایی از آن اشاره کرد.

در مصاحبه با EW، از لا پرسیده شد که در آینده چه اتفاقاتی برای شرلوک هلمز و واتسون «Watson» می‌افتد؟ وی پاسخ درست و کاملی برای این سوال ارائه نکرد، اما گفت که آن‌ها یک نوع جدایی را تجربه کرده‌اند. این به این معنی است که دیدار دوباره شرلوک هلمز و واتسون، جزوی از داستان Sherlock Holmes 3 است.

لا گفت:

امیدواریم که داستان را به جلو ببریم. درست مثل همیشه، همانطور که داستان بر روی وابستگی آن‌ها تمرکز دارد. ما بررسی خواهیم کرد – از آن‌جایی که چندین سال است آن‌ها را ندیده‌ایم و روی این موضوع تمرکز خواهیم کرد که چندین سال است همدیگر را ندیده‌اند.

درست است که این جزئیات، همان جزئیاتی نبود که امید آن را داشتیم، اما می‌توان خوشحال بود که ماهیت داستان را متوجه شده‌ایم. آخرین باری که تماشاگران این دو شخصیت را در کنار یکدیگر دیدند، وقتی بود که هلمز مرگ خود را جعل کرد و در خانه واتسون مخفی شد. این قسمت پایان داستان واتسون بود، درست وقتی که شرلوک هلمز به سمت ماشین تحریر رفت و کنار کلمه‌ی «پایان» یک علامت سوال گذاشت که نشان دهنده ادامه راه این فیلم بود. مشخص است که دیدار دوباره این دو دوست می‌تواند داستان سرگرم کننده و جالبی را شکل دهد. احتمالا واتسون در این مدت (۹ سال) با همسر خود ماری «Mary» وقت گذرانده است؛ اما هنوز از وضعیت شرلوک هلمز خبری نداریم.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.