کامن به بخش تلویزیونی کمپانی Lionsgate پیوست

27 August 2018 - 23:00

رییس بخش تلویزیونی کمپانی Lionsgate، کوین بگز (Kevin Beggs) چند روز پیش اعلام کرد که این کمپانی قراردادی کلی را با کمپانیِ رپر معروف و برنده جایزه اسکار و امی یعنی کامن (Common) برای تهیه و تولید سریال تلویزیونی جدید امضا کرده است. با سینماگیمفا همراه باشید.

این قرارداد رابطه بین کمپانی Lionsgate و کمپانی Freedom Road Productions کامن را گسترش می‌بخشد. کامن پیش از این نیز به عنوان بازیگر در فرانچایزهای John Wick (جان ویک) و Now You See Me (اکنون مرا می‌بینی) با کمپانی Lionsgate همکاری کرده بود. از جمله دیگر فیلم‌های معروف او می‌توان به Wanted (تحت تعقیب) و Selma (سلما) اشاره کرد که برای فیلم Selma (سلما) جایزه اسکار بهترین ترانه اصلی را از آنِ خود کرد. او همچنین برای خواندن ترانه مستند ۱۳th (سیزدهمین) به کارگردانی ایوا دوورنی (Ava DuVernay)، جایزه امی را کسب کرد. درحال‌حاضر، کامن به عنوان بازیگر و تهیه‌کننده اجرایی در سریال The Chi (چی) از شبکه شوتایم (Showtime) مشغول به کار است و از پروژه‌های آینده‌ی او می‌توان به انیمیشن Smallfoot (پاکوچک) از کمپانی برادران وارنر، فیلم The Hate U Give (تنفری که نشان می‌دهی) از کمپانی فاکس، فیلم Hunter Killer (شکارچی کشنده) از کمپانی Summit Entertainment تحت‌ نظر کمپانی Lionsgate و فیلم‌های مستقل Three Seconds (سه ثانیه) و All About Nina (همه چیز درباره نینا) اشاره کرد.

کریس سلاک (Chris Selak)، معاون اجرایی کمپانی Lionsgate در مورد امضای این قرارداد اظهار داشت:

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که هنرمند مستعد، کامن به همراه شریک طولانی مدتش درک دادلی (Derek Dudley) که رییس کمپانی Shelby Stone است و البته مدیر اجرایی خلاق یعنی ملیسا رش (Melisa Resch)، به تیم تلویزیونی ما اضافه شده‌اند. تخصص کامن که از فعالیتش در برنامه‌های هنری گوناگون به دست آمده است، مطمئنا دیدگاهی غنی و خلاقیتی هیجان‌انگیز به تیم ما می‌افزاید. همچنین ما منتظر محتوای جسورانه و ناب کمپانی Freedom Road Productions هستیم تا به بخش تلویزیونی ما عمق و تنوع بخشد.

کامن نیز عنوان کرد:

افتخار می‌کنم که رابطه‌ام با کمپانی Lionsgate که خالق محتواهای خلاقانه است، گسترش پیدا می‌کند. این کمپانی همکاری خلاقانه و آزادانه‌ای را پیشنهاد داده است که در صنعت سرگرمی منحصربه‌فرد بوده است و آن‌ها را به بهترین همکاران کمپانی Freedom Road Productions بدل می‌کند. من منتظر همکاری با کوین، کریس و دیگر عوامل کمپانی Lionsgate  برای تولید برنامه‌های تلویزیونی جذاب و تازه هستم.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.