پوستر جدیدی از فیلم The House with a Clock in its Walls منتشر شد

28 August 2018 - 09:00

Amblin Entertainment یک پوستر جدید از فیلم The House with a Clock in its Walls «خانه‌ای با یک ساعت در دیوارهایش» مخصوص بریتانیا را منتشر کرد و به تماشاچیان گفت جایی را پیدا کنند که جادو وجود دارد. در ادامه شما می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید. با سینماگیمفا همراه باشید.

جک بلک «Jack Black» و کیت بلانشت «Cate Blanchett» دو ستاره این فیلم خواهند بود. The House with a Clock in its Walls از روی رمان «خانه‌ای با یک ساعت در دیوارهایش» ساخته خواهد شد که داستان پسر بچه‌ای ۱۰ ساله به نام لوئیس (Lewis)، با بازی اوون واکارو (Owen Vaccaro) را روایت می‌کند که به خانه عموی پیرش نقل مکان کرده و در آنجا با حوادثی پر از سحر و جادو روبرو می‌شود. در فیلم، بلک نقش عموی لوئیس را ایفا خواهد کرد که یک خانه قدیمی در نیو زِبِده میشیگان را خریداری می‌کند. لوئیس پس از مرگ پدر و مادرش نزد عموی خود می‌رود و در این خانه زندگی می‌کند. وی با کاوش در این خانه قدیمی، اسرار مرموز زیادی از جمله یک ساعت پنهانی در دیوارهای آن را کشف می‌کند. گفتنی‌ست که این ساعت توسط صاحبان قبلی این خانه که در جادوی سیاه دست داشته‌اند به دیوار آویزان شده است.

فیلم The House with a Clock in Its Walls توسط الی رُت « Eli Roth» کارگردانی و توسط اریک کریپکی «Eric Kripke» نوشته می‌شود. در کنار بلک و بلنچت، شاهد نقش آفرینی کایل مک‌لاکلن «Kyle MacLachlan»، کالین کمپ «Colleen Camp»، رنی الیس گولدزبری «Renée Elise Goldsberry»، ونسا ای ویلیامز «Vanessa Anne Williams» و سانی ساجیک «Sunny Suljic» خواهیم بود. این پروژه توسط برد فیشر «Brad Fischer»، جیمز وندربیلت «James Vanderbilt» و همچنین اریک کریپکی تولید شد. تهیه کنندگان اجرایی The House with a Clock in Its Walls، ویلیما شرک «William Sherak»، تریسی نایبرگ «Tracey Nyberg» و لایتا کلیگردیس «Laeta Kalogridis» هستند. این فیلم در روز جمعه ۲۱ سپتامبر «۳۰ شهریور» توسط Universal Pictures بر روی پرده‌ سینماها خواهد رفت.

پوستر منتشر شده توسط Amblin Entertainment:

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.