دنباله‌ی فیلم A Dog’s Purpose در حال ساخت است

28 August 2018 - 09:00

شرکت فیلم‌سازی «امبلین پارتنرز» (Amblin Partners) ساخت و تولید دنباله‌ی فیلم A Dog’s Purpose «هدف یک سگ» را، که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و موفقیت زیادی به دنبال داشت، آغاز کرده و قرار است آن را با نام A Dog’s Journey «سفر یک سگ» اکران کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در فیلم «سفر یک سگ»، شاهد بازگشت برخی از  بازیگران حاضر در فیلم اول، از جمله «جاش گد» (Josh Gad) و «دنیس کواید» (Dennis Quaid) هستیم و از بازیگران جدیدی که در این پروژه هنرنمایی می‌کنند هم می‌توان به «مارگ هلگنبرگر» (Marg Helgenberger)، «بتی گیلپین» (Betty Gilpin)، «هنری لاو» (Henry Lau) و «کاترین پرسکات» (Kathryn Prescott) اشاره کرد. این دو فیلم براساس رمان‌های پرفروشی به قلم «دابلیو. بروس کامرون» (W. Bruce Cameron) ساخته شده که داستان ماجراجویی‌های یک سگ در چهار زندگی مختلف بعد از مرگ را راویت می‌کنند و نحوه‌ی برخورد او با اهداف هر کدام از زندگی‌هایش را به نمایش می‌گذارند.

«جف اسمال» (Jeff Small)، رئیس کمپانی امبلین پارتنرز، درباره‌ی ساخت این فیلم گفته:

«ما خیلی برای همکاری با کمپانی‌های «والدن مدیا» (Walden Media) و «علی‌بابا پیکچرز» (Alibaba Pictures) برای تهیه‌ و تولید فیلم «سفر یک سگ»، دنباله‌ی اثر موفق «هدف یک سگ»، هیجان‌زده هستیم. با حضور کارگردان «گیل مانکوسو» (Gail Mancuso) برای ساخت فیلم، صبر کردن برای نمایش یک داستان زیبای دیگر درباره‌ی ارتباط قوی میان انسان‌ها و سگ‌های باارزش‌شان کار سختی است.»

«فرانک اسمیت» (Frank Smith)، رئیس کمپانی والدن مدیا هم گفته:

«باعث افتخار والدن مدیا است تا دوباره فیلمی دل‌گرم‌کننده، که خانواده‌ها را به هم نزدیک می‌کند، بسازد. فیلم «هدف یک سگ» به خوبی توانست عشق بی‌قید و شرطی را، که یک سگ برای خانواده‌ها به ارمغان می‌آورد، نمایش دهد و ما خیلی هیجان‌زده هستیم که قرار است دوباره این پیوند ناشکستنی میان انسان‌ها و سگ‌ها را با فیلم «سفر یک سگ» و به همراه کمپانی‌های «امبلین پارتنرز» و «علی‌بابا پیکچرز» به تصویر بکشیم.»

فیلم سفر یک سگ توسط کمپانی «یونیورسال پیکچرز» (Universal Pictures) برای اکران در تاریخ ۱۷ مه ۲۰۱۹ (۲۷ اردیبهشت ۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.