دواین جانسون دنباله‌ی Big Trouble in Little China را می‌سازد

28 August 2018 - 11:00

در سال ۲۰۱۵ اعلام شد که «دواین جانسون» (Dwayne Johnson)، بازیگر مجموعه فیلم‌های The Fast and the Furious «سریع‌ و خشن» که اخیرا در Skyscraper «آسمان‌خراش» و Jumanji: Welcome to the Jungle «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» حضور داشته، در حال مذاکره برای تهیه و تولید بازسازی فیلم Big Trouble in Little China «مشکل بزرگ در چین کوچک» است و می‌خواهد در آن به ایفای نقش هم بپردازد. حال به گزارش خبرگزاری «کولایدر» (Collider)، این پروژه یک بازسازی نبوده و دنباله‌ای برای این فیلم اکشن و کمدی به حساب می‌آید. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم «مشکل بزرگ در چین کوچک» با هنرنمایی «کرت راسل» (Kurt Russell) در نقش اصلی، توسط «جان کارپنتر» (John Carpenter) کارگردانی شده و از دیگر بازیگران آن هم می‌توان «کیم کاترال» (Kim Cattrall) و «جیمز هنگ» (James Hong) را نام برد. در خلاصه داستان این فیلم، که در سال ۱۹۸۶ اکران شد، آمده: «وقتی راننده کامیونی به نام «جک برتون» (با بازی راسل) قبول می‌کند تا دوستش «وانگ چی» را برای دیدن نامزدش به فرودگاه ببرد، اصلا تصورش را هم نمی‌کرد که وارد نبردی بین خیر و شر شود. نامزد «وانگ» چشم‌های سبزی دارد که او را تبدیل به هدفی برای یک ساحر نامیرا می‌کند و…»

«هایرام گارسیا» (Hiram Garcia)، مدیرپروژه‌ی این اثر، گفته:

«ایده ساخت این فیلم، بازسازی «مشکل بزرگ در چین کوچک» نیست. بازسازی اثر کلاسیکی مثل این فیلم، شدنی نیست و هدف ما ادامه دادن داستان آن است. ما قرار است دنیای فیلم مشکل بزرگ در چین کوچک را گسترش و ادامه دهیم. تمامی اتفاقاتی که در نسخه‌ی اصلی رخ داده، دست‌نخورده باقی خواهند ماند و به نظر من هم تنها یک نفر می‌تواند شخصیت «جک برتون» را به نمایش بگذارد (کرت راسل)، پس دواین جانسون اصلا در این نقش ظاهر نخواهد شد.»

این فیلم شخصیت جک برتون را با بازی راسل حفظ خواهد کرد، و از آنجایی که داستانش در همان دنیای نسخه‌ی اصلی جریان دارد، احتمال می‌رود در آن شاهد حضورهای افتخاری و اشاراتی به فیلم اول باشیم.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.